henneke schreef: maar wat een hal was dat zegJa ik vond dat zo'n gaaf huisje, daar moeten we echt nog een keer heen!daao kon je in wonen in dat ding
eh hoe zat het daar ook alweer met het wild?

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
henneke schreef: maar wat een hal was dat zegJa ik vond dat zo'n gaaf huisje, daar moeten we echt nog een keer heen!daao kon je in wonen in dat ding
*Dorothea* schreef: Nou change of plans, ik wil nu naar DogglywoodIs in de omgeving daar ook nog iets te beleven?![]()
Juul schreef: Is in de omgeving daar ook nog iets te beleven?ja volgens de site wel. Kira van de newfs is er al vaker geweest.
*Dorothea* schreef: ik heb het park in Nunspeet een mail gestuurdik duim mee , oeioeioei wat zou dat geweldig zijn Door !![]()
henneke schreef: ik duim mee , oeioeioei wat zou dat geweldig zijn Door !echt wel!
*Dorothea* schreef: echt wel!ik neem geen wandelschoenen mee hoor
een tuin van 1000m2![]()
henneke schreef: ik neem geen wandelschoenen mee hoornespressocupjes en dvd's![]()
*Dorothea* schreef: nespressocupjes en dvd'svergeet de wijn en de skipbo niet![]()
henneke schreef: vergeet de wijn en de skipbo nieten de kaartenschudmachine 8)
*Dorothea* schreef: en de kaartenschudmachine 8)dat is een kluteding
henneke schreef: dat is een klutedingdie van mij doet het best aardig 8)![]()
*Dorothea* schreef: die van mij doet het best aardig 8)neem die maar mee dan
LoesT schreef: Bedankt voor de tip, ik heb gelijk een midweek geboektwel even verslag doen hè als je weer terug bent...
Ideaal die omheinde tuin; een van mijn teckels is hoogbejaard, doof en bijna blind en soms een beetje in de war en kan daar zonder gevaar rondscharrelen.
We zijn vaker in dit park geweest, mooie huisjes in het nieuwe gedeelte en een prachtig natuurgebied op loop- en fietsafstand.