snoepjes heb ik niet..
verder zijn we zelf wel heel hardnekkig in afhalen van de tafel e.d.
steeds maar weer op de grond zetten werkt dus helemaal niet.. want zodra hij in je handen is gaat ie knorren of bijten.. en NEE interesseert hem heulemaal gien bal..

water doet nog het meest.. dan kun je hem in ieder geval ergens vanaf jagen of bij de honden weghouden als die liggen te slapen en koekie wil plagen, zonder dat je voor de miljoenste x op hoeft te staan..
vandaag was meneer spreeuw iets minder gecharmeerd van hem... ik kon hem net een nieuw aaifoon kabeltje van 20 eurie kado doen..

Koekie heeft die binnen een paar tellen doormidden gebeten..

meneer kan nu dus op een kast komen waar hij eerst niet kwam.
sano probeert een boek te lezen, ook onmogelijk want koekie gaat er in zitten bijten..
een tik op zijn neus werkt ook niet, gaat hij alleen maar je handen aanvallen.. ???
net was ik die kleine aan t zoeken.. sta ik daar met zijn bakje voer.
Koooooeeeeekie!!! geen reactie.. dus ik dacht.. issie nou naar buiten? zittie in de vriezer?? issie toch naar boven geglipt??
rondje door de kamer bracht me naar t aanrecht waar meneertje koekiepeertje lekker van zijn grote rol bibi aan t smikkelen was..

hij dacht ws.. dat kleine schaaltje is niet interessant.. doet mij die greute bak maar!!!
ik had de gootsteen al vol laten lopen omdat hij 10000x op een dag op t aanrecht zit en ik dacht... ik zal t "kreng" voor weze!!!

dusssss... Koekie ging plons!!!!!! en ik hoopte dat hij het nu eens zou begrijpen..
maar hij was nog zeiknat toen hij een leuke pen op de vloer zag waar je heel veel plezier mee kan hebben.
hij nam niet eens de moeite om zich droog te wassen..
ik heb nog nooit zo'n apekop van een kitten meegemaakt..

:P:P