Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door daisy_boy
Ik volg het ook alleen had ik vanavond visite en is er iets mis gegaan met opnemen dus kijk ik het morgen wel even terug :)

Groetjes daisy
Door Cathelijn
Sofie keek niet echt nerveus bij de schermen... opvallend als je geen jokers hebt en weet dat de zwarte vrijstelling niet is ingezet
Door hannabelgje
Cathelijn schreef: Sofie keek niet echt nerveus bij de schermen... opvallend als je geen jokers hebt en weet dat de zwarte vrijstelling niet is ingezet
Ja precies.
Door Monique77
Mijn mol was te zien als "onderwerp" van deze aflevering  :biggrin2:

Sofie blijf ik (net als Tygo) te overduidelijk vinden .... Of misschien heb ik al last van tunnelvisie  ::)
Door *Dorothea*
hoe komt Tycho toch op fagot en emotie?  :-\
juist de 2 woorden die op het eind werden gevraagd, gaf hij verkeerd door...
Laatst gewijzigd door *Dorothea* op do 23 jan 2014, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Fenixjuh
Monique77 schreef: Mijn mol was te zien als "onderwerp" van deze aflevering  :biggrin2:

Sofie blijf ik (net als Tygo) te overduidelijk vinden .... Of misschien heb ik al last van tunnelvisie  ::)
Mijne ook!
Tygo vind ik ook zo'n aparte, hij zat echt met een walgelijke smile aan het begin van de executie.. Toch denk ik niet dat hij de mol is, hij doet het zo opvallend.. Maar hoe komt hij dan al maanden geleden aan die woorden?
Door Lexus-me
Dat zegt ie omdat de mol altijd van te voren de opdrachten weet... Hij zag ze waarschijnlijk wel voor het eerst.
Door Alba
Dat zegt hij omdat de Mol de opdrachten van tevoren al weet, en elke kandidaat weet ook dat de Mol ze allemaal al weet. De Mol zou zo'n opmerking heus niet maken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door