Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Dorothea*
- Judith - schreef: Je maakt er toch geen gewoonte van?  :biggrin2: :P
dit keer was het de spiksplinternieuwe bedrijfswagen  :-X
en ik zei nog zo, ik ga er niet in rijden hoor, straks rijd ik een deuk  ::)
Door - Judith -
*Dorothea* schreef: dit keer was het de spiksplinternieuwe bedrijfswagen  :-X
en ik zei nog zo, ik ga er niet in rijden hoor, straks rijd ik een deuk  ::)
;D ;D ;D ;D
Door *Marga*
Lizzy schreef: De XXL diepvrieszakken van de Action zijn best aardig! Bij gebrek aan de geweldige Lidl diepvrieszakken die ze uit het asorti hebben geknikkerd >:(. De latex wegwerphandschoenen van de Action zijn wel K met peren.
Mail gestuurd en idd

Helaas moeten wij u mededelen dat  het product diepvrieszakken gewoon uit ons assortiment is. Om onze klanten ook in de toekomst een uitermate gunstige prijs-kwaliteitverhouding voor onze producten te kunnen bieden, zien wij ons als discounter genoodzaakt om slechts een beperkt assortiment te voeren. Aangezien wij daarbij uitgaan van de gemiddelde vraag van onze klanten, kunnen wij helaas niet aan elke wens tegemoetkomen.

Wij zullen uw opmerking echter meenemen wanneer wij de samenstelling van ons assortiment opnieuw bekijken.

Ik snap het niet , ik denk dat deze echt veel verkocht werden toch??Jammer dan maar naar de marskramer..
Door judith1967
*Marga* schreef: Mail gestuurd en idd

Helaas moeten wij u mededelen dat  het product diepvrieszakken gewoon uit ons assortiment is. Om onze klanten ook in de toekomst een uitermate gunstige prijs-kwaliteitverhouding voor onze producten te kunnen bieden, zien wij ons als discounter genoodzaakt om slechts een beperkt assortiment te voeren. Aangezien wij daarbij uitgaan van de gemiddelde vraag van onze klanten, kunnen wij helaas niet aan elke wens tegemoetkomen.

Wij zullen uw opmerking echter meenemen wanneer wij de samenstelling van ons assortiment opnieuw bekijken.

Ik snap het niet , ik denk dat deze echt veel verkocht werden toch??Jammer dan maar naar de marskramer..
Jij hebt het over die van 4 liter van de Action??
Nou als dat zo is dan is dat flink balen :o :( :(
Laatst gewijzigd door judith1967 op wo 22 jan 2014, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Marga*
Lizzy schreef: Nee, volgens mij over die van de Lidl. En dat is ook flink balen >:( >:( >:(
Idd die van de lidl...

maar hebben ze dan wel andere?
Door K&D
MargaS schreef: Heb ook een miskoop ;)
Wel zelfgemaakt dus misschien geldt het niet.
Ik zou 'm proberen te verkopen op MP als zijnde uniek en de enige ter wereld :biggrin2:
Laatst gewijzigd door K&D op wo 22 jan 2014, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door