Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door JolandaB
Als het allemaal doorgaat ga ik 28 feb. rund produkten ophalen van Nadia in Lelystad.

Omdat het Overijssel en Drenthe topic niet zo actief is plaats ik het maar hier, ik rij tot Steenwijk  ;)
Door Elma
JolandaB schreef: Als het allemaal doorgaat ga ik 28 feb. rund produkten ophalen van Nadia in Lelystad.

Omdat het Overijssel en Drenthe topic niet zo actief is plaats ik het maar hier, ik rij tot Steenwijk ;)
Hoi Jolanda, mocht de levering nog doorgaan en jij rijdt tot Steenwijk wil ik wel graag 10 kg runderlip.
Is het de bedoeling dat ik via jou reageer of in de link naar het topic? ::)

Groetjes Elma
Door JolandaB
Elma schreef: Hoi Jolanda, mocht de levering nog doorgaan en jij rijdt tot Steenwijk wil ik wel graag 10 kg runderlip.
Is het de bedoeling dat ik via jou reageer of in de link naar het topic? ::)

Groetjes Elma
Hoi Elma,

Je moet wel even zelf bestellen in het topic van Cairodyn ;) En er dan bij zeggen dat het met mij meegaat.
Door Hylos
zhiva schreef: ik heb wel interesse ja. Ik had in het topic aangegeven 10 stuks maar bij inspectie van de vriezer zou het hooguit om 5 gaan. Emmen is echter best wel een stukkie rijden. en ik zit natuurlijk met de leverdatum ivm stieflief ;)
Hmm, ik zou ook wel erg graag eens wat van die geiten willen proberen. Mooi stukje knaagwerk! (Risicoooo :biggrin2:).

Wil best eens een extra rit doen in het weekend, tis alleen wel even een eind rijden. ::)
Laatst gewijzigd door Hylos op za 18 jan 2014, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door JolandaB
Hylos schreef: Ow ze komen ook langs Meppel zie ik... Das veel beter te doen dan Emmen!
Als je uit Leeuwarden komt is Steenwijk nog dichterbij ;)
Door Diny
Hallo allemaal, ik ben sinds gister aangemeld en kom ook uit Friesland, vlakbij Drachten. Handig dit! Ik hoop in de toekomst zeker mee te bestellen, eerst maar eens uitvinden hoe het allemaal werkt!
Door Diny
Die geitjes lijken me eigenlijk ook wel wat! Is er iemand uit Friesland die ze ophaalt uit Steenwijk of begrijp ik dat nu weer niet goed?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door