Pauline schreef: Klopt!zo jammer, maar ja wel te begrijpen gezien het gedrag van de gemiddelde bezoeker van een losloopgebied.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pauline schreef: Klopt!zo jammer, maar ja wel te begrijpen gezien het gedrag van de gemiddelde bezoeker van een losloopgebied.
*Dorothea* schreef: zo jammer, maar ja wel te begrijpen gezien het gedrag van de gemiddelde bezoeker van een losloopgebied.Precies!!![]()
Pauline schreef: Precies!!Ja ben ik één keer in het Leesten geweest, dat was eens maar nooit meer.
En je weet dat ik vaak dingen doe die niet mogen..., loop daarom liever illegaal los dan in losloopgebied. Gisteren in het Leesten geweest, maar wat een drama daar!![]()
*Dorothea* schreef: Ja ben ik één keer in het Leesten geweest, dat was eens maar nooit meer.Dat doe ik hier ook hoor, maar wij komen eigenlijk maar heel weinig andere mensen tegen.
Maar misschien ben ik wel gewoon te voorzichtig hoor in NL. In duitsland en belgie laat ik ze gewoon overal los, terwijl dat ook niet mag, maar dan lijn ik ze wel altijd aan als ik andere mensen zie.
*Dorothea* schreef: Ooow hier moet ik heenIk mis alleen de vriezer(is voor ons barfers toch niet geheel onbelangrijk
http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowpark ... daties/6b3
Jantina schreef: Ik had ook wel gedacht bij het lezen van de Doggydays mail: daaaaar gaat Dorothea heen!nee veel teveel honden....ik houd niet van honden groepsdingen
Pauline schreef: Bij Hellendoorn niet, maar dat weet Juul wel.Nou het is wel weer formaat postzegel hè die losloopgebieden.
Best wel veel aanlijn: http://www.sallandseheuvelrug.nl/losloopgebieden
eelke schreef: Zijn er meer landal's die dit hebben? Wel fijn! Ik vind het juist zo luxe om sochtends voor de eerste plas de honden buiten te kunnen gooien, zonder aanlijnen enzo.hmm ik zou dat juist niet fijn vinden zo'n ondergezeken tuin, en je kan er natuurlijk weer vergif op innemen dat drollen niet worden opgeruimd, want het is tenslotte een hondvriendelijk huisje
*Dorothea* schreef: hmm ik zou dat juist niet fijn vinden zo'n ondergezeken tuin, en je kan er natuurlijk weer vergif op innemen dat drollen niet worden opgeruimd, want het is tenslotte een hondvriendelijk huisjeJa geplast wordt er toch wel natuurlijk, dat hou je met die luchtjes zeker niet tegen. Poep moet wel gewoon opgeruimd vind ik!![]()
*Dorothea* schreef: Nou het is wel weer formaat postzegel hè die losloopgebieden.Ben bang van niet, onderdeel van de Holterberg voor zover ik kan zien.
misschien nog interessant om uit te zoeken waar dat lichtgroene gebied toe behoort, soms is dat gemeentebos en mogen ze daar wel los.
judith1967 schreef: Ik mis alleen de vriezer(is voor ons barfers toch niet geheel onbelangrijkik miste ook de vriezer, ben momenteel op zoek naar vakantie huisje voor van de zomer en de eerste selectie is aantal honden en daarna vriezer.)
![]()
![]()