eelke schreef:jeej, dat is echt heel knap
We posten op precies in dezelfde tijd! Gaaf!!
net zo knap als dat ik laatst tegen een paal parkeerde en er nog net een A4'tje tussen paste

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:jeej, dat is echt heel knap
We posten op precies in dezelfde tijd! Gaaf!!
*Dorothea* schreef: jeej, dat is echt heel knap
net zo knap als dat ik laatst tegen een paal parkeerde en er nog net een A4'tje tussen paste![]()
eelke schreef: Dat mahag niet. Mag je gewoon de boel op stelten zetten en de aanbieding eisen 8)Jamaaaaar zo ben ik niet. Stennis schoppen bij de kassa!?
-Annemarie- schreef: Jamaaaaar zo ben ik niet. Stennis schoppen bij de kassa!?ik heb gewoon braaf een nieuwe bonuskaart![]()
*Dorothea* schreef: ik heb gewoon braaf een nieuwe bonuskaartIk ook, gisteren geactiveerd. 8)![]()
Mieke L. schreef: Bij onze AH hebben de caissieres inderdaad een bonuskaart voor klanten die geen kaart bij zich hebben.Jamaar (= nee zeggen wij altijd
-Annemarie- schreef: Jamaar (= nee zeggen wij altijdOw hier komen ze zelf al met die kaart, maar ik snap dat je daar geen zin in hebt.). Het gaat mij om het principe. *azijnzeiker modus uit*
![]()
En dus heb ik echt geen zin om, elke keer dat ik bij de Appie kassa kom, te vragen om de bonuskaart (en hier ben je na 3x vragen echt wel bekend) die ik niet heb. Hoe dan ook, laat maar. De Ap en ik gaan gewoon niet samen.![]()
-Annemarie- schreef: Ik dwaal sowieso af, want dit is een topic over de Action.nu je het zegt
![]()
*Dorothea* schreef: net zo knap als dat ik laatst tegen een paal parkeerde en er nog net een A4'tje tussen pasteJe maakt er toch geen gewoonte van?![]()