eelke schreef:ik neem nog een kopjekokos...

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:ik neem nog een kopjekokos...
eelke schreef: Oh ik vond toendertijd de pickwick elements fire zo ontiegelijk lekker. Dat was rooibos - peper - gember.die klinkt lekker! maar die hebben ze dus niet meer?
*Dorothea* schreef: ik neem nog een kopje(en dat terwijl ik zelden thee drink
)
Mieke L. schreef: die klinkt lekker! maar die hebben ze dus niet meer?Nee heel die serie is er uit. Je had earth, water, wind en fire.
*Dorothea* schreef: het was wel een op=op aanbiedingOh, dan is er geen hoop voor mij. Bij mij = de op altijd op.
Mieke L. schreef: kokos lust ik wel, maar als thee?gewoon proberen
Mieke L. schreef: kokos lust ik wel, maar als thee?Nou, doe eens gek zou ik zeggen! Nu in de bonus bij de appie! (oh dat moet dan weer ergens anders natuurlijk)
eelke schreef: Nou, doe eens gek zou ik zeggen! Nu in de bonus bij de appie! (oh dat moet dan weer ergens anders natuurlijk)O dat is goed om te weten, want ik pak net het laatste zakkie.
eelke schreef: Nou, doe eens gek zou ik zeggen! Nu in de bonus bij de appie! (oh dat moet dan weer ergens anders natuurlijk)Ik boycot de Ap, al jarenlang. Van de ratten besnuffeld dat je alleen maar een aanbieding meekrijgt als je een suffe bonuskaart hebt.
-Annemarie- schreef: Ik boycot de Ap, al jarenlang. Van de ratten besnuffeld dat je alleen maar een aanbieding meekrijgt als je een suffe bonuskaart hebt.Dat mahag niet. Mag je gewoon de boel op stelten zetten en de aanbieding eisen 8)![]()
-Annemarie- schreef: Ik boycot de Ap, al jarenlang. Van de ratten besnuffeld dat je alleen maar een aanbieding meekrijgt als je een suffe bonuskaart hebt.ik lees net dat er iemand bij de Ahold werkt![]()
*Dorothea* schreef: ik lees net dat er iemand bij de Ahold werkt![]()