Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Marga*
Lizzy schreef: Oh, daar heb ik hier ook al een paar keer naar gezocht, naar die bezem, maar mooi nada >:(. Ik zal maar niet zeggen wat ik van de Zoetermeerse Action vind >:(
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door judith1967
eelke schreef: In het kader van goede aankopen heb ik er ook nog een;
Afbeelding

Afbeelding

Kosten 60 cent ofo? Ik heb ze in de winter in zo'n beetje alle schoenen, lekker warm, en zacht alsof je de hele dag op pantoffels loopt.
Ja die heb ik ook altijd n de winter,ideaal!!
Door MarijeEnBoomer
*Lia* schreef: Die bezems liggen in de buurt van de (losse) stelen. Je moet dus niet naar een hele bezem zoeken, maar naar 2 onderdelen.
Hij is al een hele tijd bij alle actions uit het assortiment!  :(
Door *Lia*
MarijeEnBoomer schreef: Hij is al een hele tijd bij alle actions uit het assortiment!  :(

Oh echt? Ik zal hier ook is kijken.
Door Alba
Lizzy schreef: Oh, daar heb ik hier ook al een paar keer naar gezocht, naar die bezem, maar mooi nada >:(. Ik zal maar niet zeggen wat ik van de Zoetermeerse Action vind >:(
Stom, maar ik ben dus niet de enige die ze niet kan vinden. Ik ben in staat om, als we ergens 'vreemd' zijn daar een action te zoeken haha.
Nou ja, de snoeischaar is nu het doel. Heb ik toch weer een reden om te gaan!
Door Kinnie
MarijeEnBoomer schreef: Hij is al een hele tijd bij alle actions uit het assortiment!  :(
Ohja? Paar weken terug hadden ze hem hier nog wel.
Ik heb er ook een, en vind hem ook geweldig! Niet van de action, paar jaar terug bij Blokker oid gehaald geloof ik
Door K&D
*Dorothea* schreef: Ik heb nu echt de meest geweldige miskoop: een schaar die niet knipt  :biggrin2:
Ik snap toch echt niet dat je een schaar koopt die niet knipt.  ???  :P :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door