Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
marina schreef: Ja dat mag!
Wel oppassen op het zand kom er regelmatig mensen tegen die vreselijk verdwaald zijn. Ik vind het 1 van de mooiste gebieden van nederland!
Oja en loslopende honden geldt een gedoogbeleid voor.
zurca schreef: Wij parkeren aan de duinweg, daar loop je zo het zand op.Ik parkeer bij de uitkijktoren in de buurt, dan moet het goed komen.
De parkeerplaats bij de uitkijktoren (weet even niet hoe het daar heet) wil ik wel voor waarschuwen; laat er geen waardevolle spullen in je auto achter. Ik weet van diverse mensen dat men na de wandeling hun auto met kapotte ruit aantroffen en eigendommen waren gestolen![]()
Hitam schreef: Ik kan het je wel uitleggen. Daar (bij de uitkijktoren) wandel ik ook vaak.Hartstikke goed!!!
*Dorothea* schreef: Wij willen hier morgen gaan lopen, loslopen wordt gedoogd toch op de zandvlakte?Op het zand is een loslopende hond geen probleem, zelf wij met onze windhonden mogen daar de honden los laten.. Maar in het bos is het absoluut een dikke nee! Natuurlijk zijn er mensen die hun hond gewoon los laten maar wat ik begrepen heb zijn de boswachters echt streng in de bossen....