Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Dat geklets ook van die butlers als je aan de wandel bent  :biggrin2:
Weet je wat , ikke ome reus ga eens kijken of zo,n rolls -royce ook iets voor mij is  :biggrin2:

Afbeelding
Door *Dorothea*
smulpaap schreef: Dat geklets ook van die butlers als je aan de wandel bent  :biggrin2:
Weet je wat , ikke ome reus ga eens kijken of zo,n rolls -royce ook iets voor mij is  :biggrin2:

Afbeelding
hé een dalmatier!  :D
Door joel
Kaela schreef: Ik ben nog bezig met bouwen en batterijen opladen (goede voorbereiding haha), maar meneer ligt al klaar! Hij ligt er nu al 10 minuten te slapen in afwachting van de aandacht die hij (vindt hij zelf) natuurlijk dubbel en dwars verdient!

Afbeelding
ben benieuwd welke foto eruit komt rollen  :biggrin2: super zo'n eigen fotostudio!
Ben deze week (afgelopen donderdag) tm komende donderdag ah werk, dus van deze kant even geen foto's
Door Kaela
joel schreef: ben benieuwd welke foto eruit komt rollen  :biggrin2: super zo'n eigen fotostudio!
Ja is leuk spul hoor, om mee te spelen  :biggrin2:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Kinnie
Ik blijf nooit plakken op foto's, maar deze vond ik toch wel erg leuk.... Van vorige week.
Jip is inmiddels ook al geen Jipje meer, over twee weken is hij alweer een half jaar!

Afbeelding
Door Fido
Veel foto's van de honden maar er is één zeldzame foto van mijzelf waar ik steeds met een glimlach naar kijk. Gewoon omdat de tevredenheid van mijn smoelwerk afdruipt..........

Afbeelding
Door joel
AfbeeldingKeala mooie foto's hoor!! Wilde dat ik eens een keer een heel mooie foto had van Qadir.
@ fido , ja ik snap wel waarom je die foto kiest  ;D

Hier 1 van 10 min geleden " als ik nu heel netjes lig, krijg ik dan eten"
Door smulpaap
joel schreef: AfbeeldingKeala mooie foto's hoor!! Wilde dat ik eens een keer een heel mooie foto had van Qadir.
@ fido , ja ik snap wel waarom je die foto kiest  ;D

Hier 1 van 10 min geleden " als ik nu heel netjes lig, krijg ik dan eten"

;D ;D ;D ;D ;D ;D Proestttt  :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door