Moderator: Lizzy
Cujo schreef: Ja het loopt er uit tja hoe omschrijf je dit goed. Normaal is het een nette vaste drol en nu glijd het eruit en je ziet dat het dun isJa, waterdun, vla-dun, pudding-dun (uit een pudding-broodje)?Lekker praatje he
![]()
Cujo schreef: vla dunJa, da's wel dun. En normaal poept hij altijd goed? En het maakt ook niet uit wat hij gegeten heeft, als hij gespeeld heeft is het dun?
Lizzy schreef: Ja, waterdun, vla-dun, pudding-dun (uit een pudding-broodje)?
Peet schreef: Volgens mij is dat een Herder-trekje hoor.Idem Darqan. Maar zelden sinds hij van CB naar Duck is overgegaan. En meestal, denk ik, ook vla-dun
Als Beau zich erg druk gemaakt, kan hij zo een paar uur aan de dunne zijn. Gewoon van de drukdoenerij. Paar uur later is het weer over...... ???....Ik trek het me nu niet meer aan hoor....![]()
isabel debacker schreef: Idem Darqan. Maar zelden sinds hij van CB naar Duck is overgegaan. En meestal, denk ik, ook vla-dunJa, ik bedoelde de pudding in een pudding-broodje. En het is dus dunner als dat, vla-dun. Als mijn honden veel beweging hebben gehad dan poepen ze ook dunner, maar tis hier pudding-dun.Tenminste als ik de betekenis van vla goed begrepen heb
![]()
![]()
Maar `t staat tussen water- en puddingdun?