Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gisteren op controle bij de chirurg geweest. Heb nog steeds last van de klachten waarmee ik in het ziekenhuis opgenomen ben. Vast voedsel gaat niet goed, na 2 happen lijkt het of het in mijn keel blijft stokken. Naar alle waarschijnlijkheid is de maagzweer die ik met kerst had nog niet weg. Heb nu een extra drankje dat moet zorgen voor nog meer bescherming van het maagslijmvlies en ik mag weer terug naar dik vloeibaar (soep bijvoorbeeld is 1 van de dingen die ik wel kan verdragen en mijn bordje brinta 's morgens ook. Maar de boterham tussen de middag geeft al problemen). over 2 weken terug naar de arts die mij geopereerd heeft. Gaat lekker zo. Zag ook een kamergenootje van de operatie, die was al 35 kg kwijt :o Scheelt zo even 10 kg :(. Zonder dollen, ik ben blij met mijn 25 kg hoor.
Dian schreef: Gisteren op controle bij de chirurg geweest. Heb nog steeds last van de klachten waarmee ik in het ziekenhuis opgenomen ben. Vast voedsel gaat niet goed, na 2 happen lijkt het of het in mijn keel blijft stokken. Naar alle waarschijnlijkheid is de maagzweer die ik met kerst had nog niet weg. Heb nu een extra drankje dat moet zorgen voor nog meer bescherming van het maagslijmvlies en ik mag weer terug naar dik vloeibaar (soep bijvoorbeeld is 1 van de dingen die ik wel kan verdragen en mijn bordje brinta 's morgens ook. Maar de boterham tussen de middag geeft al problemen). over 2 weken terug naar de arts die mij geopereerd heeft. Gaat lekker zo. Zag ook een kamergenootje van de operatie, die was al 35 kg kwijt :o Scheelt zo even 10 kg :(. Zonder dollen, ik ben blij met mijn 25 kg hoor.
He bleh, wat vervelend zeg dat het nog steeds niet goed gaat.... :-\

Enne Dian: vergelijk je zelf niet met je kamergenootje hoor. Die 25 kg is meer dan genoeg in zo'n korte tijd. En jij bent jij en zij is zij, dat is dus sowieso appels met peren vergelijken :-*
houdt nog niet over. Nog vaak buikpijn en nu al een week diarree. Gisteren bij de chirurg geweest, die heeft mijn buik gevoeld en vond geen gekke dingen. Daarna naar de dietiste, moet nu weer beginnen met het op pakken van vaste voeding als dat lukt. Dus eerst maar eens een boterham ipv brinta. Verder jojo ik erg in gewicht, maar dat ligt aan het vochtgehalte in mijn lijf. Neem een ik een paar dagen weer plasstabletten, dan ben ik zo weer een heleboel kg kwijt. De weegschalen van de ha en die van mij lopen niet gelijk, maar bij de ha zit ik nu op ruim 25 kg eraf en thuis op bijna 30 kg. Zit wel heel erg te hopen dat ik voor de vakantie 45 kg kwijt ben ;) :D Volgens valtaf.nl kan dat nog steeds.

Ondanks alles heb ik geen seconde spijt van deze beslissing. De hoeveelheid extra energie die ik nu heb is zo veel meer dan half november. Het enige probleem is dat mijn spieren niet echt meewillen. Zonder prednison blijf ik nergens. Ik moet daar nog een keer voor naar het UMC Utrecht voor een second opinion bij de reumatoloog. Alleen is die hier in het Antonius zo laks als maar kan, 7 januari zou hij die brief sturen, gisteren gebeld met het UMC U maar die hebben niets ontvangn :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door