Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hitam
hannabelgje schreef: Wow Tannetje dat is veel sap zeg!  :o
Welk type heb jij en hoe lang doe je ongeveer over het sappen zelf?
Geen idee. Ik snijd wel alles klein, dus ik ben ongeveer een half uur bezig, denk ik. Ik maak dan sap 1 1x en sap 2 dubbel. Dan heb ik van sap 2 een hele volle fles van 800 ml en nog een halve fles erbij. Van sap 1 een heb ik dan een flink glas vol en nog een flesje van 500 ml half vol.
Ik heb een Hurom. Op het apparaat staat verder niets, op de doos: HB-WWC09
Ik blend overigens niets. Ik gooi alles in de juicer.

Ik ga morgen echt geen pastinaak juicen. Ik heb dat een keer gedaan en krijg dat echt niet weg. ik heb aardperen gehaald en die gebruik ik dan wel in plaats van pastinaak. Die kook ik wel.

Ik eet verder geen vlees of vis en heb er ook geen behoefte aan. Ik ga wel straks weer lekker soep eten. Ik mis de peulvruchten en granen.
Door tess06
Kaio schreef: Ik ga zeker niet door volgende week. Laatst in nov/dec ook geprobeerd, maar helemaal mis gelopen, ook door extra stresvolle omstandigheden. Dus nu vind ik 5 dagen wel ff goed. Denk dat ik om de maand of net iets langer wel een sap 4-5 daagse ga doen.
Overigens vulden die sapjes vandaag totaal niet met als gevolg hartstikke duizelig, scheel kijken etc. Dus ik heb al banaan, halve avocado en wortel op naast de 4 sappen, nu gaat het eindelijk weer wat.
probeer de 7 daagse eens, daar krijg je meer sapjes en s avonds lekker warme vloeibare appeltaart :dribble:
Door EllenL
Dat ga ik de komende tijd denk ik nog wel vaker doen, die vloeibare appeltaart :D Maar verder ben ik echt even klaar met alleen maar sappen heb ik gemerkt, volgende keer toch maar 'gewoon' 5 dagen doen :biggrin2: Nou ja, volgende keer is het er ook meer het seizoen voor ::)
Door hannabelgje
Ik ben er ook wel klaar mee ja. Ben blij dat morgen de laatste dag is en verheug me enorm op mijn geplande soepje van morgenavond.
Ik vond het wel een goeie en vind het toch knap van mezelf. Ben blij met mijn workout routine die ik nu heb van 's morgens en s avonds 10 km fietsen voor het eten. Ik denk dat dat wel vol te houden is en ik voel me er echt fijn bij.
Door Kaio
tess06 schreef: probeer de 7 daagse eens, daar krijg je meer sapjes en s avonds lekker warme vloeibare appeltaart :dribble:
Heb ik al eens gedaan, dat was weer teveel  ;D
Maar moet eerlijk zeggen dat de groene sapjes me meer bevallen dan andere kleuren. Bijv met waterkers, en alfalfa enzo.
Ja die minty en die gingerzinger vind ik ook lekker maar vult voor geen meter.
Door EllenL
hannabelgje schreef: Ik zal in het begin van het topic de resultaten vermelden morgen. Geef die als je wilt even door wanneer je klaar bent met juicen.
Ik zit op - 2.5 kg :)
Door Kaio
hannabelgje schreef: Ik zal in het begin van het topic de resultaten vermelden morgen. Geef die als je wilt even door wanneer je klaar bent met juicen.
Teon ik maandag op de weegschaal stond kwam ik erachter dat ik na het feeestje nog 6,6 kg moest  :(
Nu is er wel 2,3 kg vanaf. Maar ja buik is wel vooral vlakker  :)
Door EllenL
Iedereen succes nog met de laatste dag!
Ik ben officieel klaar met alleen maar sappen, dus vanmorgen lekker havermoutpap als ontbijt gegeten. Heb nu wel een volle thermosfles met appelchino mee :D Even weer warm worden van binnen ;)
Door Hitam
Hm, was vanmorgen wel een beetje slappig. Maar nu gaat het alweer. Ik verheug me ook op mijn soepjes.
Ik hoop niet dat ik veel afgevallen ben........... Maar er is wel iets af.
Door Fido
tess06 schreef: probeer de 7 daagse eens, daar krijg je meer sapjes en s avonds lekker warme vloeibare appeltaart :dribble:
Dat is toch die warme appelsap met kaneel?
Dat krijg ik werkelijk niet door mijn keel  :puke:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door