Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef:Jeetje wat stichtelijk
![]()
Maxi's 3-tal schreef: He dat is een goede, dank.
Bukken iedereen!
koekje schreef: [me=koekje]schuift de mand met strijk door naar Maxi[/me]Maxi, gooit ook een flink eind met de mand met strijk van Koekje.
Maxi's 3-tal schreef: Maxi, gooit ook een flink eind met de mand met strijk van Koekje.Alle onderbroeken door de lucht!
Maxi's 3-tal schreef: En ik zei nog wel zo netjes op tijd dat jullie moesten bukken.Was met trefbal ook niet mijn sterkste kant...![]()
Kim_S schreef: GMTA!!!
eelke schreef: Alle onderbroeken door de lucht!
Was met trefbal ook niet mijn sterkste kant...
![]()
![]()
eelke schreef: Alle onderbroeken door de lucht!
![]()
![]()
eelke schreef: Alle onderbroeken door de lucht!Ik zat met gym zoveel mogelijk aan de kant. Niet voor niets jaren aaneen fysiotherapie gehad. Eigenlijk zou ik nog tot mijn pensioen premie moeten betalen om dat terug te betalen aan het toenmalige ziekenfonds.
![]()
![]()
Maxi's 3-tal schreef:Meneer draagt geen aseksueel ondergoed. Ik wel, bij voorkeur met bloemetjes![]()
![]()
Grote witte van meneer Koek en grote roze van mevrouw Koek.![]()
koekje schreef: Meneer draagt geen aseksueel ondergoed. Ik wel, bij voorkeur met bloemetjesString van meneer Koekje, bloemetjes-onderbroek van mevrouw Koekje![]()
Mini's 3-tal schreef: Ik zat met gym zoveel mogelijk aan de kant. Niet voor niets jaren aaneen fysiotherapie gehad. Eigenlijk zou ik nog tot mijn pensioen premie moeten betalen om dat terug te betalen aan het toenmalige ziekenfonds.Eerlijk is eerlijk, ik bleef altijd als laatste over, omdat ik al de dood was voor die bal, en alleen maar bezig was die te ontwijken
Kim_S schreef: String van meneer Koekje, bloemetjes-onderbroek van mevrouw Koekjeik dacht het zelfde!![]()