Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hitam
Hm, ik vind tot nu toe alle sapjes jummie, wel wat zoet. Normaal doe ik meer groenten en minder fruit.
Ik heb zowel maandag als gisteren wat extra sap gemaakt anders had ik toch honger.
Kom ik er achter dat de recepten voor een maaltijd zijn..........en ik dus het dubbele moet maken als ik sap meeneem ::)
Met mijn slowjuicer krijg ik ongeveer 800ml sap van een recept. Dus meer dan met de sapcentrifuge. En ik dacht dat dat genoeg was. Dus dan was om 17.00 alles op en lufte ik wel meer.
Dus vandaag wat meer gemaakt.
Verder nergens last van. Voelt me fit.
Door EllenL
Ik heb nog geen honger en sapje 2 is wel een van mijn favoriete sapjes maar weet niet of ik hem ga maken vandaag, voel me een beetje kouwelijk en ik vind het echt een zomers drankje, dus misschien vervang ik hem voor een lemon ginger zinger... en vanavond ga ik voor een jason soepje, zo'n zoet sapje vind ik nie wat als avondeten... En ik heb geen losse groene paprika gekocht maar een paprika mix, dus net even cherry tomaatjes bij gekocht voor de roasted cherry tomato's and pepper soep (of hoe die ook heet, lol) die verwarmt ook heel erg.
Door Kaio
Ik heb in de middag 2 en 3 weggewerkt, best aardig
Maar ik heb nu maagpijn  :-X en buikpijn. (That what we don't talk about vlgs Jason zeker ::) ) Even wat water drinken en dan toch sporten, ben benieuwd wat dat wordt.
Door hannabelgje
Ik heb ook wat last van borrels enzo in mijn buik. Klein beetje opgeblazen gevoel. :-\
Ik ga met de Zoë wandelen, naar de bieb en op de hometrainer en dan zien we wel. Sapje 3 heb ik nog over trouwens. 
Door EllenL
Ik ben heerlijk warm nu van de soep, was ik ook wel even aan toe :) Morgen weer braaf aan de sapjes!

En.... het is gelukt, ik heb eindelijk de nieuwe versie binnen. Ging nog niet helemaal vanzelf, eerst had ik alleen de cover die nieuw was, maar als ik hem opende dan had ik nog steeds de taster versie, maar na een mailtje naar de klantenservice van amazon hebben ze dat gelukkig snel voor me opgelost :)
Door Kaio
Sapje 4 gaat hem niet meer worden vandaag. Heb meer zin in een zure granny of in een sinasappel. nah een van de 2 denk granny gaat het worden, maar eerst de sapjes voor morgen voorbereiden. Heb wel heel braaf een uur intensief gesport.
Door hannabelgje
Vandaag alleen met Zoë gelopen en niet gefietst. Ik heb de sapjes geruild. Die van morgenvroeg die heb ik nu en die van nu neem ik morgenvroeg. Ook alles al klaarstaan voor morgen. Dadelijk lekker in bad met het boek oersterk. Ff vlug gehaald bij de bieb samen met broodbuik.
Oh ik haal bij de minty sunshine wel het wit van de sinaasappel, anders vind ik het zo ontzettend bitter. 
Door EllenL
Ik heb trouwens vanmiddag de sapjes overgeslagen en een avocado gegeten, had even zo geen zin in sapjes maken ::) En in de supermarkt had ik een gezonde tegenzin om sinaasappels te kopen, dus ik ga morgen middag of de sapjes van vandaag maken, of toch eindelijk eens die lemon ginger zinger waar ik heel de tijd mee in gedachten loop ::)
Door EllenL
ooooh, in bad... misschien ga ik dat ook nog doen! Moet eigenlijk nog consulten uitwerken maar met  heel erg uitstellerig deze week, pfff, maar goed, als ik eerlijk ben is dat ook gewoon omdat ik vooral nog in aansterk modus zit en mijn lijf nog even zegt dat ik rustig aan moet doen (ik leer nog wel eens lief zijn voor mezelf... ooit...) Nu eerst maar mezelf schoppen om de beesten eten te gaan geven!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door