Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EllenL
ik heb nu almhof roer, maar idd, als het maar iets is met bacterien :)
Ik heb de ananas net vervangen door appel en dan is hij ook erg lekker, ga ik morgen de banaan en appel vervangen door ananas, lol

Eindelijk bericht van amazon dat het kindle boek geupdate wordt, werd ook wel tijd! Heb vorig jaar trouwens meer voor de taster betaald dan dat hij nu kost volgens mij, maar jah ::)
Door EllenL
Nee, volgens mij werd hij gek van alle vragen er over, lol, niet dat het me al gelukt is om te updaten, maar ik heb er alle vertrouwen in ::) dat ik vanavond de nieuwe versie van het boek heb!!
Door toscak
Pff heb echt even een mega dip, honger, geen trek meer in sap (maar gewoon een rib eye), laag energie, chagrijnig, super moe. Nu snel op de bank liggen en ff relaxen na het werk, dan waait mijn zwakke moment vast over ;)
Door Kaio
Is voor mij ong de 5e keer, 3e keer via Jason. Ik heb er nog nooit vanaf de eerste keer hoofdpijn gehad of wat dan ook. Wel eens honger, maar dat heb ik ook als ik veel eet, dat gevoel
;D
Een juice high heb ik dan ook weer niet, maar gewoon. Wel waardeer ik daarna eten meer en smaakt alles veel beter.
Ik neem wel 1x per dag of banaan of halve avocado als ik echt behoefte eraan heb. En met mijn krachttraining doe ik er ook een lepeltje henneppoeder in af en toe :P
Door Doezengek
Zo zeg....ben ik toch in ene moe... Ga de vaatwasser inruimen, spullen voor de sapjes van morgen alvast bij elkaar zoeken en dan naar bed. Heb nu toch ook wel wat last van hoofdpijn.

Morgen alweer dag 3 en het gaat me gemakkelijk af.
Door hannabelgje
En dag 6 alweer! Wat gaat het vlug zeg.
Voor de rest dag 3. Vaak makkelijker dan dag 2. En met de berry banana crunch. Ik heb em net geproefd en hij is zooooo lekker!!! Ik verheug me er al enorm op. Vanmorgen iets teveel gember in mijn gingershot en ik denk dat mijn smaakpapillen volgend jaar rond deze tijd wel weer hersteld zullen zijn. ::)
Veel succes iedereen vandaag!!!
Door Kaio
ik vind de banana crunch echt jammie, nu voor het eerst met sojamelk gemaakt, normaal met amandelmelk, ben benieuwd denk niet dat dat uitmaakt

kun je trouwens een halve banaan bewaren? heb er een hele ingedaan.
Laatst gewijzigd door Kaio op wo 15 jan 2014, 07:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door hannabelgje
Ik heb er ook een hele banaan ingedaan, waren maar kleintjes.
Ik heb trouwens niet gefietst vanmorgen. Ik had gisteravond tijdens het fietsen zo'n moeie benen dat we het vanmorgen maar even overgeslagen hebben. Vanavond wel weer braaf fietsen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door