Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Wordt vandaag afzien. Het eerste sapje is best weinig (3 a 400 ml) en sapje 2 en 3 (biet) was ik al bang voor, en vond hem idd niet zo lekker ruiken, die zijn ook niet echt veel.
Door toscak
Gisteravond de dag afgesloten met een halve avocado en een klein stronkje bloemkool. Had ook echt niet de puf en trek om de turbo nog te maken. Daarna lekker kopje thee en (voor mijn doen) niet te laat gaan slapen.
Morgen alweer de yoghurt dag ;)
Door hannabelgje
Ik heb bij de tweede drie extra appels erbij gedaan. Nu is ie iets lekkerder en het is iets meer. Echt heel lekker vind ik die vandaag weer niet echt. Ik heb nu al honger eigenlijk, maart ik probeer het nog wel even uit te zingen met een flesje water. Wel weer braaf 10 km gefietst vanmorgen. Ik hoop dat ik dat gewoon voor altijd vol blijf houden. Het is best een heel prettig begin van de dag zo. Opstaan om 5.45 en dan voor 7 uur de hond uitlaten, katten voeren en 10 km fietsen. Daarna sapjes maken, wassen en aankleden. Om 7.45 de deur dan weer uit.

Iedereen veel succes vandaag!

PS Ellen we zijn op de helft!!!!  :circle:
Door EllenL
Jaaa, de helft alweer!  Ik ben lekker lui net uit bed :D
Stoer van je Hanna, dat je het fietsen elke morgen volhoudt!  Misschien is dat nog een idee, een hometrainer kopen,  lol. Maar waar laat ik dat ding?
Door hannabelgje
EllenL schreef: Jaaa, de helft alweer!  Ik ben lekker lui net uit bed :D
Stoer van je Hanna, dat je het fietsen elke morgen volhoudt!  Misschien is dat nog een idee, een hometrainer kopen,  lol. Maar waar laat ik dat ding?
Mijn hometrainer staat in een hoek van de slaapkamer zodat ik fijn tv kan kijken tijdens het fietsen, anders houd ik het niet vol. Ze nemen gelukkig maar heel weinig ruimte in en ze zijn ook niet zo duur. De drempel is heel laag omdat ik er niet voor weg hoef ofzo. Ik vind het heerlijk dat fietsen. Merk wel dat ik gisteren net iets teveel heb gedaan dus vandaag wat rustiger aan en max 20 km totaal op een hele lage weerstand.
Door EllenL
Ben nu ook bezig met sap 1, vind hem ook niet vies en ook niet een van mijn favorieten, maar hij proeft wel heul gezond :D

Iedereen die nu op dag 2 zit: sterkte vandaag en bedenk dat je je morgen echt zoooo veel beter zal voelen! En zo niet morgen, dan overmorgen wel :)
Door Doezengek
Sapje 2 met bieten is niet zo lekker. Maar de hoeveelheden vind ik prima, heb nog steeds geen echt hongergevoel gehad. Merk ook nog helemaal niets...ben ook niet meer moe dan anders. Geen hoofdpijn enz. Moet misschien nog komen?

Wat voor yoghurt gebruiken jullie morgen? Heb nu biogarde stand maar weet niet of die goed is?
Door toscak
Ik vond sapje 1 echt heel erg lekker! Had wel de boerenkool met sap in de blender gedaan ipv in de centrifuge. Heb ik iets meer vezels. Maar voor mij een aanrader!
Door hannabelgje
Sapje 2 vind ik lekker met de extra appels erdoor. Ik heb alleen totaal geen honger dus heb er nog niet veel van gedronken. Wel even een appel gegeten in de pauze om toch iets te knagen.
Ik voel me eigenlijk best goed vandaag.  :)
Door hannabelgje
Sapje 2 is nu op, sapje 3 ga ik als avondeten gebruiken met een halve losse avocado erbij denk ik. Scheelt weer werk. Het gaat me goed af vandaag in elk geval. Eindelijk goed in de sapmodus en ik vind de sapjes van vandaag wel te doen geloof ik.
Door EllenL
Ik ga zo sapje 2 maken en misschien meteen sapje 4 voor vanavond, dan sla ik 3 over...
Mij gaat het ook wel goed af, en toch... elke keer als ik sapjes maak met boerenkool heb ik ineens ontzettend veel zin in stamppot boerenkool, lol
Door hannabelgje
Doezengek schreef: Vind het tot nu toe allemaal nog reuze meevallen en goed te doen. Ik verheug me enorm op het sapje van morgen met banaan, yoghurt en bosvruchten.
Die is dan ook wel heel erg lekker  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door