Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Afbeelding

Niet van vandaag, maar wel een regelmatig terugkerend beeld. :biggrin2:

Ahhhhhhh, grote lappen vlees! Ik krijg toch wel wat?  :D

Meneer -A- staat vlees voor onszelf te malen. Moyra krijgt dan altijd de restjes die achterblijven in de vleesmolen. En er valt per ongeluk? ook nog wel eens een frutseltje naast. Samen malen is veel gezelliger.  8)
Door Kaela
Leuk topic!

De foto van Tyke is echt schitterend! En Angels straks in het pak is om te zoenen! Joep is een heerlijke snurker! En Femke, Charlotte en Morya zijn schatjes  :smitten:

Ik heb vanmorgen een kiekje gemaakt bij het hardlopen. Het was zo heerlijk!

Afbeelding
Door Kaela
andrevanes schreef: Hier dan 1 foto van Freia in actie. Zeer zeldzaam. Ze is zeeeeeeeeeeer lui. :D

Afbeelding
Dan doet ze het wel gelijk goed! Gaaf!
Door ChantalKrijn
Alba schreef: Ik vind een prachtige foto!
*Dorothea* schreef: Wat een gave foto!
Tnx!

Vind het echt leuk om de foto's in het topic te zien allemaal! 'Losse' foto's zet ik eigenlijk nooit op BP, en zo zie je toch leuke foto's van anderen.
andrevanes schreef: Hier dan 1 foto van Freia in actie. Zeer zeldzaam. Ze is zeeeeeeeeeeer lui. :D

Afbeelding
Zo heeee  :o Zit die stand er ook op dan?  :biggrin2:
Door joel
Riek schreef: Wat een leuke foto's komen hier voorbij.
Ik geniet van dit topic.
ja ik ook!! Ben gek op foto's!! Die van jou is ook superlief met zn tweetjes

wow, ook echt een stoere foto van Tyke!
@ Eelke, juist de foto's die of net niet scherp of zijn kunnen juist wel zo lief zijn net als de foto van samen lepeltje lepeltje wakker worden of wachtend op een stukje vlees dat perongeluk/expres valt, heerlijk toch!

en Freia in actie, ook goed gelukt zeg! Als ik dat met mijn camera doe heb ik toch altijd wazige foto's  :-[.....terwijl de actie juist altijd zo mooi is om vast te leggen.
Door Martine-Tom
Allemaal oude foto's maar (voor mij) zo mooi!

Afbeelding

Tom op het strand van Noordwijk

Afbeelding

Lucky shot  :biggrin2:

Afbeelding

Dé blik waar deze hondenmama voor smelt:

Afbeelding
Door andrevanes
ChantalKrijn schreef: Tnx!

Vind het echt leuk om de foto's in het topic te zien allemaal! 'Losse' foto's zet ik eigenlijk nooit op BP, en zo zie je toch leuke foto's van anderen.

Zo heeee  :o Zit die stand er ook op dan?  :biggrin2:
Heel soms heeft ze heel even een gekke bui, maar niet langer als een minuutje of 2, want daar wordt je zo moe van.  :sleep1:
Door zurca
Geen "foto van de dag", wel een foto die favoriet is.... ook al kijk ik naar die foto met gemengde gevoelens. Tous, los op het strand, iets wat al lang....heeeel lang geleden is .

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door