Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fido
Deesje schreef: ik heb vandaag mijn laatste 'echte' smoothie gecombineerd met de sappen, even een aangepaste versie gemaakt (komkommer, bleekselderij, appel, courgette en citroen en limoen en die met een avocado geblenderd) en zometeen boodschappen doen voor de sappen...

heb er zin in!

Zijn er eventueel nog mensen die het 5lbs in 5 days (of een ander boek van Jason) willen bestellen in de papieren vorm? De 5lbs is nu voor 9.96 in de aanbieding, ik wilde hem net bestellen, maar er komen nog 4,26 verzendkosten bij dus toen dacht ik... misschien zijn er meer mensen die nog een echt boek willen..... dan kunnen we verzendkosten evt delen.

http://www.juicemaster.com/nl/shop/books.html
Ja ik wil ook graag tastbaar papier  :biggrin2:
Door tess06
ik heb nog geen pastinaak kunnen vinden.
ja bij de turk 1 stuk voor 5 euro :'(
de c1000 heeft het alleen met de kerst :boo:

wie heeft het wel kunnen vinden en bij welke winkel.
Door EllenL
tess06 schreef: ik heb nog geen pastinaak kunnen vinden.
ja bij de turk 1 stuk voor 5 euro :'(
de c1000 heeft het alleen met de kerst :boo:

wie heeft het wel kunnen vinden en bij welke winkel.
Ah inderdaad en jumbo heeft ze ook. En anders ekoplaza / de markt...
Je hebt nog ff om het te vinden,  is pas voor dag 5 ;)
Door Doezengek
Ik heb gisteren bij Jan Linders biologische pastinaak en citroenen meegenomen. Ga vanavond alles per sapje voor morgenochtend klaar zetten in de ijskast want ik heb geen tijd om 's morgenvroeg alles bij elkaar te zoeken. Zo hoef ik het alleen nog maar te juicen. Dan maak ik sapje 1, 2 en 3 al klaar en bewaar die in de koelkast. Mijn diner( sapje 4) maak ik dan als ik voor de rest van het gezin ga koken.
Door Irish
hannabelgje schreef: Iris neem anders een lekker kopje thee met wat honing erin.
Ik heb Brussel overleefd en ben trots op mezelf. Ik heb mijn twee sapjes gedronken en de wortels en een banaan genuttigd terwijl mijn broer een hele tas vol lekkernijen bij zich had. Nu ga ik nog het laatste sapje maken en vroeg naar bed vanavond. Ik ben heel erg moe na zo'n dag.
Knap dat je Brussel overleeft hebt!

Ik heb gisteravond wel ''gezondigd''. Raw gerechtje gemaakt van amandelen, dadels, cacaopoeder, beetje zout en vanille en kaneel. Zeker niet detox waardig, maar ook weer geen ongezonde meuk :)
Door Irish
hannabelgje schreef: Vinden jullie ook dat je tijdens de detox gevoeliger bent voor geurtjes? Ik kan een zak friet op 10 km afstand ruiken gewoon. ;D
Ik had gister het idee dat de geur van vers gebakken stroopwafel zo ongeveer in mijn neus zat  :biggrin2:
Door hannabelgje
Irish schreef: Ik had gister het idee dat de geur van vers gebakken stroopwafel zo ongeveer in mijn neus zat  :biggrin2:
Blij dat niet de enige ben.  :biggrin2: Ik vond de rauwe gemalen makreel van de beestjes ook zo lekker ruiken.  :biggrin2:  :uglystupid2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door