Lil schreef:
Dat is iets anders dan je net schreef. Daar schreef je dat je hond niet meer los laat en op andere honden agressief is.
Dat een hond die andere hond zich moet kunnen verdedigen ben ik het niet mee eens, maar goed dat zijn andere discussies.
Nou een hond aanlijnen omdat hij wegrent indien hij belaagd wordt, vind ik ook niet denderend. De honden die belagen moeten aan de lijn, toch niet de honden die niets doen. Weet je mijn hond is de eerste 3 keer gebeten omdat hij AAN DE LIJN ZAT! Heeeeeeel fijn.
Mensen die roepen lijn je hond aan die van mij bijt. 1 keer brak de lijn, 1 keer had de baas de hond al vast, maar rukte die zich los en 1 keer luisterde die aanvallende hond niet. Ja, de mijne onmiddellijk en die zat dus vast. Kun je wel de lijn loslaten, maar toen was het al gebeurd. De overige 2 keer was omdat hij wegrende. Eh ja, weet je als je hond wegrent is het niet goed, als je hond staan blijft is het niet goed. De andere moet aan de lijn zijn.
Als ze vast heeft laat ze inderdaad niet meer los, en deze hond komt niet bij andere honden of maar op een plek waar andere honden los lopen.
En ja door haar uitstraling duiken er honden op die haar een kopie kleuren willen maken.
De keren dat ze dus wel heeft gevochten had ze 100% zeker met muilkorf niet overleeft.
Turkije moeten honden die opjagen, bijten, aanvallen, belagen aan de lijn ben ik 100% mee eens.
maaaaaaaarrrr het gebeurd niet!