Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Irish
Irish schreef: Zo al lekker stuk hardgelopen, toen naar de super om iig deze dag vooruit te kunnen (wou ik gister doen, maar geen tijd).
Heb nu behoorlijk honger dus op aan de sap!! Liep op de markt langs een stroopwafelkraam en dat rook toch wel heeeel erg goddelijk hoor!!
Gelukkig is mijn sappie ook goddelijk lekker!!! :D :D
Door Deesje
ik heb vandaag mijn laatste 'echte' smoothie gecombineerd met de sappen, even een aangepaste versie gemaakt (komkommer, bleekselderij, appel, courgette en citroen en limoen en die met een avocado geblenderd) en zometeen boodschappen doen voor de sappen...

heb er zin in!

Zijn er eventueel nog mensen die het 5lbs in 5 days (of een ander boek van Jason) willen bestellen in de papieren vorm? De 5lbs is nu voor 9.96 in de aanbieding, ik wilde hem net bestellen, maar er komen nog 4,26 verzendkosten bij dus toen dacht ik... misschien zijn er meer mensen die nog een echt boek willen..... dan kunnen we verzendkosten evt delen.

http://www.juicemaster.com/nl/shop/books.html
Door Doezengek
Heb mijn boek net vrijdag binnen gekregen. Heb hem al gelezen en nu al zin erin!
Heb bijna alles binnen alleen nog mijn rauwe bietjes. Die moet ik ff op de markt halen. Ik heb ook maar 1 zak spinazie en haal dan wel weer nieuw zodra het op is. Ben bang dat het anders toch verlept als ik voor de hele week koop. Zo ook met de boerenkool. Die staat dinsdag geloof ik pas op het menu dus die haal ik maandag dan.
Door Hitam
Deesje schreef: ik heb vandaag mijn laatste 'echte' smoothie gecombineerd met de sappen, even een aangepaste versie gemaakt (komkommer, bleekselderij, appel, courgette en citroen en limoen en die met een avocado geblenderd) en zometeen boodschappen doen voor de sappen...

heb er zin in!

Zijn er eventueel nog mensen die het 5lbs in 5 days (of een ander boek van Jason) willen bestellen in de papieren vorm? De 5lbs is nu voor 9.96 in de aanbieding, ik wilde hem net bestellen, maar er komen nog 4,26 verzendkosten bij dus toen dacht ik... misschien zijn er meer mensen die nog een echt boek willen..... dan kunnen we verzendkosten evt delen.

http://www.juicemaster.com/nl/shop/books.html
Ja, ik doe mee. Ik wil ook wel een tastbaar boek.
Door EllenL
Vandaag dag 2 voor mij van de 3 daagse en ik ben eigenwijs geweest, heb vanmorgen wel het programma gevolgd, zij het in een iets aangepaste variant (gemengde bessen, extra gember en appel er door en chia zaadjes) maar nu had ik zo geen zin in wat er op het programma stond, dus ik heb een turbo charge smoothie gemaakt, eentje voor zo in de pauze van de repetitie en eentje voor vanavond. En nu eet ik lekker een avocado :D

En ik heb ook zin in soep, dus ik denk dat ik morgen een soepje ga maken ::) (nou ja, soep is beter dan een donut, lol)
Door Irish
Ik ben al door mijn sappies heen en heb al een banaantje gehad en nog een partij honger  :-[
Eerder vielen me detoxen niet zo zwaar.. Nog maar wat water drinken.
Door hannabelgje
Iris neem anders een lekker kopje thee met wat honing erin.
Ik heb Brussel overleefd en ben trots op mezelf. Ik heb mijn twee sapjes gedronken en de wortels en een banaan genuttigd terwijl mijn broer een hele tas vol lekkernijen bij zich had. Nu ga ik nog het laatste sapje maken en vroeg naar bed vanavond. Ik ben heel erg moe na zo'n dag.
Door Deesje
Hitam schreef: Ja, ik doe mee. Ik wil ook wel een tastbaar boek.
ik ga binnenkort in Ede werken dus zal regelmatig in de buurt zijn, zal even kijken wanneer ik weer daar ben, afhankelijk van wanneer het boek aan komt kan ik het dan langs brengen (en ik kan natuurlijk altijd een wandelmomentje plannen en het langsbrengen als het er is)
Door Hitam
Deesje schreef: ik ga binnenkort in Ede werken dus zal regelmatig in de buurt zijn, zal even kijken wanneer ik weer daar ben, afhankelijk van wanneer het boek aan komt kan ik het dan langs brengen (en ik kan natuurlijk altijd een wandelmomentje plannen en het langsbrengen als het er is)
Dat is goed. Laat maar horen.
Door Doezengek
hannabelgje schreef: Iris neem anders een lekker kopje thee met wat honing erin.
Ik heb Brussel overleefd en ben trots op mezelf. Ik heb mijn twee sapjes gedronken en de wortels en een banaan genuttigd terwijl mijn broer een hele tas vol lekkernijen bij zich had. Nu ga ik nog het laatste sapje maken en vroeg naar bed vanavond. Ik ben heel erg moe na zo'n dag.
Goed gedaan Hanna!!!
Door EllenL
Dank je :) Heb volgens mij ruim 11 uur geslapen ofzo vannacht, had het een beetje heel erg nodig geloof ik, hahaha. Nu maar snel Angel uitlaten en dan bedenken of ik de sapjes van het programma ga maken of weer eigenwijs mijn eigen gang ga ::)
Door hannabelgje
Dag 3 alweer. Wat gaat het vlug zeg. Ik ga me wel aan het programna houden op de h2o na. Die vind ik echt vies. Ik meng wel appelsap met water ofzo dat lust ik wel. Ik mis alleen erg mijn dierlijke eiwitten.  Al een week zonder op de pasta van donderdag na.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door