Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Met de gingershot neem je eerst een halve appel en een klein stukje gember. De gember hoog je gewoon geleidelijk op. Het is een kwestie van wennen. Ooit eerder verse gember gegeten? Het smaakt nl heel anders dan van die geconfijte vieze zooi.  ;)
Door Hitam
Ik heb ook al bijna alles binnen. Alleen nog spinazie en appels.
Alleen de ananas niet biologisch maar de rest wel. Ben benieuwd. Ik leef nu ook al veel op sappen, dus ikverwacht dat het weinig problemen zal geven.

Gisteren nog eventjes snel patat gegeten en nu meteen een paar pijnlijke gewrichten. Hoe zuiverder ik leef des te sterker reageert mijn lichaam op rotzooi. Doen we dus gewoon niet meer.
Door EllenL
Ikke :) En heb nu nog maar één sapje gemaakt, was wel al meteen een van mijn nieuwe sigg flessen van 0.6 liter vol plus nog een vol glas. Dat glas als ontbijt gehad, toen met Sim naar de dierenarts (laatste keer gelukkig, pfff, moest 3x voor infuus om nieren te spoelen) en nu maar de rest. Dan maak ik zo mijn h2o en nog een super detox (zo heet die toch?) en dat neem ik mee naar mijn werk, mag van 12 tot 17... ben benieuwd of ik dat allemaal op ga krijgen dan ::)
Door hannabelgje
IK had ook een vol glas over vanmorgen met twee gevulde sigg flessen. Vanmorgen 2X de detox special gemaakt, eentje als ontbijt en eentje als lunch. Verder de h2o bij voor trussendoor. Vanavond staat de beyond detox op het programma.
Door Doezengek
Jullie halen alle boodschappen in 1 x voor de hele detox maar hoe hou je het dan allemaal vers. Ik denk dan met name aan de spinazie en boerenkool. Mijn ervaring is dat dit na een paar dagen koelkast niet echt lekker vers meer is.
Door Kaio
Ik heb morgen eerst nog een feestje  :P

Ik doe dat wel opzettelijk, wel eens brood of chips oid, juist om te voorkomen dat het lichaam het niet meer herkend en te sterk reageert. Dat gaat goed. Zou ik alle dagen brood eten lig ik in de kreukels maar eens per week gaat juist helemaal prima.

Ik ga voor de 55kg eind maart, uitdaging moet er wezen he :biggrin2:
Door EllenL
Kaio schreef: Ik heb morgen eerst nog een feestje  :P

Ik doe dat wel opzettelijk, wel eens brood of chips oid, juist om te voorkomen dat het lichaam het niet meer herkend en te sterk reageert. Dat gaat goed. Zou ik alle dagen brood eten lig ik in de kreukels maar eens per week gaat juist helemaal prima.

Ik ga voor de 55kg eind maart, uitdaging moet er wezen he :biggrin2:
En hoe groot is die uitdaging dan? :biggrin2:

Ik zit hier lekker aan mijn h2o detox op mijn werk, blij met mijn sigg flessen, heb de h2o in mijn 1 liter fles met grote vulopening zitten, konden dus ook ijsklontjes bij in :)
Door EllenL
Ik heb ook wat honger en bij mij is alles al op.... en heb beetje hoofdpijn en ben super moe (maar dat laatste was ik al, lol)... en moet nog tot 17 uur werken, dan wilde ik eigenlijk nog kijken voor eten voor de beestjes maar misschien ga ik dat maandag pas doen, misschien ook niet, lol....
Door Kaio
EllenL schreef: En hoe groot is die uitdaging dan? :biggrin2:

Ik zit hier lekker aan mijn h2o detox op mijn werk, blij met mijn sigg flessen, heb de h2o in mijn 1 liter fles met grote vulopening zitten, konden dus ook ijsklontjes bij in :)
5,5 kg  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door