Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Irish
Ik krijg ws morgen mijn aanstamper binnen voor mijn Champion Juicer dus kan ik morgen beginnen met detoxen  :D :D
Net wat meer sap gemaakt (gember,citroen,bleekselderij en halve komkommer) en het prut kwam bijna uit de trechter uit de bovenkant er uit  ;D
Door hannabelgje
Vandaag ga ik overdag aan de sapjes. Ik heb twee smoothies bij me en een sapje. de keuze is gevallen op de dreamy detox en de beyond detox. Weer even wat anders dus.
Vanavond voorlopig mijn laatste "normale" maaltijd in de vorm van macaroni bolognaise a la pappie.
Vanavond ga ik de boodschappen doen voor de detox.
Door Doezengek
Jippie mijn boeken zijn binnen.....kan ik me inlezen voordat de detox begint maandag. In het weekend de boodschappen halen. Valt mij alleen op dat wel in de winkels gekookte rode biertjes liggen maar geen ongekookte. Hopelijk heb ik zaterdag meer succes op de markt....probeer zoveel mogelijk bij de Lidel te halen, moet ook op de centjes letten ::)
Door Kaio
Doezengek schreef: Jippie mijn boeken zijn binnen.....kan ik me inlezen voordat de detox begint maandag. In het weekend de boodschappen halen. Valt mij alleen op dat wel in de winkels gekookte rode biertjes liggen maar geen ongekookte. Hopelijk heb ik zaterdag meer succes op de markt....probeer zoveel mogelijk bij de Lidel te halen, moet ook op de centjes letten ::)
Nee lijkt me ook niet lekker  ;D

Ben altijd blij met onze delhaize, hebben ze ook altijd rauwe bietjes. Ik heb ze laatst ook in de lidl gezien, maar die hebben dat niet altijd. En anders in bio winkels
Door Doezengek
;D ik hoop dat van al die worteltjes in de sapjes mijn ogen ook beter worden want ik dacht toch echt dat ik bietjes had geschreven.
Zelfs Lidl staat er anders dan ik het lees.....
Door hannabelgje
Nou mijn boodschappies zijn allemaal binnen. Zowel voor de driedaagse als de vijfdaagse. Ik mis nog enkele dingen, maar dat komt wel goed.  Ik heb veel bio kunnen kopen:
De wortels, de komkommers, de bietjes, de bleekselderij, de gember, de avocado's, de sinaasappels en nog wat dingen die ik nu vergeten ben.
Ik was ongeveer 50 euro kwijt voor de 8 dagen nu. Dat vind ik toch wel meevallen gezien dat er ook veel bio bij zit.
Door EllenL
Doezengek schreef: Jippie mijn boeken zijn binnen.....kan ik me inlezen voordat de detox begint maandag. In het weekend de boodschappen halen. Valt mij alleen op dat wel in de winkels gekookte rode biertjes liggen maar geen ongekookte. Hopelijk heb ik zaterdag meer succes op de markt....probeer zoveel mogelijk bij de Lidel te halen, moet ook op de centjes letten ::)
Rauwe bietjes verkopen ze hier bij de jumbo, ah xl en c1000!
Ik heb alles voor de 3 daagse binnen,, vandaag tot nu toe soepje van gisteren opgemaakt en turbo charge smoothie, hele grote portie, lol, nu nog salade en ik mag nog als laatste dag lekker tiramisu als toetje en vanaf morgen minstens 8 dagen sappen :D
Door hannabelgje
Zo ik heb de sapjes voor morgen al klaar staan in bakken in de koelkast. Alleen morgen nog even door de centrifuge halen. ;D
Eens kijken of ik deze keer de h2o wel ga drinken. Dat doe ik eigenlijk nooit op dit programma.....
Ik heb in de bio winkel vandaag de thee van jason gevonden pukka thee. Me so happy.
Door EllenL
Zo, vandaag dag 1. Grappig dat elke keer dat ik een terugval heb en me weer super moe voel de weegschaal iets van 76 aangeeft weer ::) Dus ook nu weer... ik ga voor onder de 70 in 2014... Dat heb ik dit millennium nog niet gered volgens mij, maar met een beetje hulp van Jason moet dat kunnen ;)
Door hannabelgje
Hier ook dag 1. Begon wat eerder dan gepland. Ik had Zoë mee naar boven en die wilde om 05.45 opstaan.  ::) Dus ik had een half uurtje extra vanmorgen en heb netjes 10 km gefietst op de hometrainer.
Ik heb wel twee avocado's door het sapje gedaan. Ik denk dat ik dat nodig ga hebben vandaag. Ik heb ook een banaan en een appel meegenomen. Of ik ze nodig ga hebben weet ik nog niet.
Ik weet ook nog niet hoe ik het morgen ga doen als ik naar Brussel ga.....

Nadia als je graag mee wil doen dan zou ik gewoon eens informeren wat de mogelijkheden zijn. Ik denk zelf dat je best een paar dagen zou moeten kunnen sappen hoor. Waarom zou het niet kunnen?
Door petralita
is er eigenlijk een alternatief voor die gingershot? ik vind gember zoooo vies :-X
gember eten prima, zolang ik het maar niet proef...

Ik ga het wel proberen en hopen dat de appel overheerst, maar als ik het zo lees denk ik van niet... :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door