Hmm volgens mj heb ik nog zo Magic Bullet in de kast staan.
Kijken of het daar ook mee gaat.
Ga morgen even langs de supermarkt
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: Ja, goed heVooral de cacao was een hele goede smaakmaker.![]()
Ik vind vooral die noten en die kokosolie zo heerlijk en lekker romig!
Angelique schreef: Dik vind ik sowieso goorDe frambozen waren nog bevroren en daardoor was het net sorbet ijs.![]()
Lizzy schreef: Nee, maar ik wil het ook niet proeven!Is extra gezohond!![]()
eelke schreef: De frambozen waren nog bevroren en daardoor was het net sorbet ijs.Het lijkt me niet te vreethuuuuh
Is extra gezohond!
Ik gebruik ze om mn vitamines binnen te krijgen, en ik wil afvallen. In fruit zit zo veel suikers, alleen daarop doe ik het sochtends niet echt goed...
Angelique schreef: Vooral de cacao was een hele goede smaakmaker.Ja, rauwe cacao is heerlijk! Maar je neemt VEUL te weinig kokosolie! Je moet een dikke eetlepel nemen johVan romig heb ik niet echt veel gemerkt. Ik had ongeveer een dessertlepel aan kokosolie erin gedaan en een klein handje walnoten. Had geen idee wat ik ging maken natuurlijk en om dan al je noten te verschieten zou ook zonde zijn
Gooi je er ook wel eens andere noten in?
Wel apart dat ik had verwacht om 3 uur om te vallen van de honger, maar dat is dus niet gebeurd.
Lizzy schreef: Ja, rauwe cacao is heerlijk! Maar je neemt VEUL te weinig kokosolie! Je moet een dikke eetlepel nemen joh! En ik neem vooral para-noten. Ohhhw, die vind ik zooo lekker. En hazel en amandelnoten zijn ook heerlijk. Ik drink dus tegenwoordig 's morgens zo'n smoothie (kcal bom natuurlijk) maar ik lunch dus niet meer. Ik zit vol. Het is nu 17:48 uur en ik heb nog steeds niks anders 'gegeten' (gedronken dus) dan m'n smoothie! En geen honger! Hoe bestaat het he?
eelke schreef: De frambozen waren nog bevroren en daardoor was het net sorbet ijs.gezohond? welk ras is dat? zijn die leuk?
Is extra gezohond!
Ik gebruik ze om mn vitamines binnen te krijgen, en ik wil afvallen. In fruit zit zo veel suikers, alleen daarop doe ik het sochtends niet echt goed...
*Lia* schreef:Mexicaanse bonen/rijstschotel. Ik eet mee hoor
En wat krijgt Leo straks ??
Lizzy schreef: Mexicaanse bonen/rijstschotel. Ik eet mee hoor![]()