Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door renate1982
Ik hoop ook een leuke baan te vinden.
Als dat er is wil ik heel graag mijn rijbewijs eens een keer halen en graag een autootje.
Leuk vriendje zou ook nog wel welkom zijn.
Financieel ook wat ruimer te komen en vooral kunnen sparen.
Op vakantie lekker uitwaaien aan zee.
Dat me webshop voor sieraden van de grond komt!

Ach genoeg plannen eigenlijk :biggrin2:
Door choopy
Hoop dit jaar mn webshop echt van de grond te krijgen. Het loopt nu leuk, kan zichzelf bedruipen, maar beetje winst zou wel erg leuk zijn.
Dus met het 3 jarige bestaan ga ik een nieuwe website lanceren en de komende maanden veel regio reclame maken.

Verder aan de slag met mn eigen relatie. Zoeken naar antwoorden waarom bepaalde dingen zo lopen zoals ze lopen. Waarom er ruimte is voor een ander, terwijl dat er niet hoort te zijn. Ondertussen weet ik dat het geen bevlieging is, want het speelt al 2 jaar.
Emoties spelen soms hoog op en soms echt het gevoel de weg even kwijt te zijn hierin. Waarna er weer iets positiefs gebeurd, zodat mn gedachtes weeeer de andere kant op gaan.
Momenteel emotioneel dus even een flinke rollercoaster hier en hoop daar rust in te vinden.

Dit jaar hoop ik ook te starten met de trainingen van mn puberpupje. Ze is nu bijna 10 maanden, dus tijd voor het echte werk.
Laatst gewijzigd door choopy op wo 23 apr 2014, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Zev
2014 wordt gewoon MIJN jaar heb ik besloten. Ik wil mijn droom waarmaken en herder worden. Ik wil er een leuke hond bij. Vriend mag, maar hoeft niet  ;D
Verder hoop ik dat dit jaar én volgend jaar snel voorbij zijn, omdat ik in 2016 uit de schuldsanering ben  ;)
Door Els&Flow
Wij gaan een mooie reis maken naar Indonesië. Verder geen vast omlijnde plannen, dat werkt niet bij ons, mijn lief heeft een baan waar we geen vaste plannen mee kunnen maken. :)
Door Mowgli
Gelukkig en gezond blijven in 2014 en vooral genieten vsn iedere dag. Helaas hebben in 2013 te veel dierbaren de diagnose kanker gekregen. Onze buurman van de 4e verdieping die wij veel hielpen omdat hij geen familie had, heeft 9 december de strijd tegen kanker verloren :(
Door Fenixjuh
dinky89 schreef: Studie eindelijk afronden nadat ik nu al 2 jaar aan het klooien ben met de scriptie ;-)
Ik ook!
Ik ben nu bezig met 3e x eindstage, de stage had ik eigenlijk al gehaald maar ik kwam op school niet door het gesprek heen. Nu een plek die alles in orde heeft en ik ga het vast halen.
Tegelijkertijd ben ik ook weer met mijn scriptie bezig, februari wil ik klaar zijn en dan wordt ik logopedist.
Oh, en ik ga 20 kilo afvallen!
Door *Dorothea*
Ik heb niet van die grootste plannen.
Veel tijd doorbrengen met vrienden.
Jachttraining gaan doen met Patsy.
Niet zo'n bende maken van het huishouden.
Door eelke
Ook werken, en afvallen. En geen operatie, en wel paardrijden.

Oh en we gaan de zolder isoleren, da's leuker voor de vriezer.
Door Martine-Tom
Mowgli schreef: Gelukkig en gezond blijven in 2014 en vooral genieten vsn iedere dag. Helaas hebben in 2013 te veel dierbaren de diagnose kanker gekregen. Onze buurman van de 4e verdieping die wij veel hielpen omdat hij geen familie had, heeft 9 december de strijd tegen kanker verloren :(
Gecondoleerd... :'(
Door hannabelgje
Michelle Vrolijk schreef: Studie(s) afronden? Wie studeert wat? Iets concreter vind ik leuker  :biggrin2:
Vanwege mijn werkloosheid ben ik een fulltime studie gaan doen als commercieel bediende. Vrij vertaald administratief medewerker. Ik vind het erg leuk om te doen, maar het is de bedoeling dat er een baan uit gaat rollen. Ik ben nu ongeveer halverwege. In maart moet ik stage gaan lopen en hopelijk is dat bij een bedrijf die me na de stage in dienst wil nemen.
Door DebbieV
Met Brendan in ieder geval zijn vzh en uv proef halen ( moet haalbaar zijn) en als alles mee zit misschien zelfs zijn IPO 1

Verder nog geen concrete plannen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door