Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EllenL
Ik denk dat ik vrijdag begin met de 3 daagse, dan de 5 daagse, dan weekend even ook wat gezond eten en dan weer de 5 daagse en misschien dat een tijdje volhouden, het 5 - 2 - 5 idee zeg maar, maar dan eerst 8, lol ::)
Door hannabelgje
Ik begin morgen met overdag sap en s avonds soep en dan vrijdag de 3 daagse. Maandag daarna de 5 daagse en dan de 7 daagse denk ik. Ik ga alleen wel zaterdag naar een expositie van porsche in brussel....
Door Kaio
In de docu Fat,sick and nearly dead  gaat iemand die een heleboel medicatie slikt, waaronder prednison, 60 dagen sappen.
Dit wel onder begeleiding van doctoren, met name bloedonderzoek en tijdige aanpassing van alle medicatie. De hoeveelheid medicatie kan drastisch verlaagd worden gaande de 60 dagen! Zijn bloedwaardes verbeteren zich iedere keer.
Door Doezengek
Net een gingershot gemaakt.... Ik vind het wel wat hebben hoor ;D Ook mijn jongste zoon vond het heerlijk. Daarna zelf een sapje in elkaar geflanst van appel, peer, wortel en sinaasappel. En raad eens.....heerlijk!!! Zelfs mijn hubby kwam geïnteresseerd vragen wat ik aan het maken was. Ik vroeg wil je ook? Ja doe maar zo'n "gezond" drankje.... Hahaha we zitten dus nu met z'n 3en aan het sap.
Door hannabelgje
Kaio schreef: Op youtube staat coming 2014
Is ie dan al uit?
In zijn nieuwe boek zegt hij dat we de film moeten kijken tijdens de detox.

Mijn hometrainer weer aan de praat gekregen dus ik kan 's morgens een half uurtje fietsen voor school. Wordt heeel vroeg opstaan voorlopig.  Misschien dat ik de Zoë wandeling van het half uur fietsen aftrek dan. En dan gewoon heel stevig doortrappen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door