Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
[quote="nienk"]
@Lizzy: misschien moet je even in je topic titel er bij zetten dat het besmettelijk is.

ik heb mezelf zojuist een blender aangeschaft. hij is rood en hip en ik voel me nu al gezonder.
[/quote]

Wat leuk! Heb je er intussen al iets in gemaakt? En hoe smaakte dat?
Door Debbie1982
Ohhhhh. Jullie zijn echt slecht. Ik denk dat mijn vent me straks een forum verbod gaat geven.
Door jullie zijn we deels aan het barfen naast de KVV, heb ik een droogmachine gekocht voor vlees voor de hond en gezonde snacks voor onszelf. Vandaag heb ik een eenpersoons blender gekocht.....
Heb als lunch een smoothie op, sinaasappel, banaan, muesli en yoghurt. Erg lekker, al zeg ik het zelf :)
Door Mowgli
[quote="Debbie1982"]
Ohhhhh. Jullie zijn echt slecht. Ik denk dat mijn vent me straks een forum verbod gaat geven.
Door jullie zijn we deels aan het barfen naast de KVV, heb ik een droogmachine gekocht voor vlees voor de hond en gezonde snacks voor onszelf. Vandaag heb ik een eenpersoons blender gekocht.....
[/quote]Hier hetzelfde probleem. Door BP een Jupiter 885 gehaktmolen, een Sedona droger en een Magimix 5200XL Premium gekocht...
Door jasmijn
Jullie zijn erg  >:(

Ik hen nu ook zo'n beker blender gekocht  :-X
En dat terwel ik een super goed, super gave alles kunde keuken machine heb  :-[
Het ding is helaas veel te groot voor mijn nieuwe postzegel keukentje  ::) als ik hem neer zet is mijn aanrecht weg :-\

Dus na vandaag met vriend over gesproken te hebben komt er maandag één deze kant op  :biggrin2:
Het leek mijn vriend namelijk een heel goed idee om lekker sapjes mee naar het werk te kunnen nemen  :o
Kan je na gaan hoe je iemand kan beïnvloedden in nog geen 4 jaar tijd  8) ( februari al weer 4 jaar samen  :D wat gaat dat snel zeg  :o )
En hij gaat ook nog mee doen met de worlds biggest juice detox  :confused1:
Begin de laatsten dag niet af te vragen of hij niet vervangen is door een wezen van een anderen planeet of zo  :g:
Hij kwam zelf tot de conclusie dat als hij daar aan mee doet hij meer voedsel binnen krijgt dan hij nu op een dag eet  :doh:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit  ::) :P :biggrin2:

Waar Bp niet allemaal goed voor is  ;D
Door Beppie1
[quote="nienk"]
kijk, je kan nog een kleurtje kiezen ook.

Afbeelding
[/quote]

VRESELIJK!!!!(verslavend)
Hier gewoon een slowjuicer maar die kleurtjes werken zo aanstekelijk.....
Zou er zo een bij zetten(maar ik ben financieel verstandig en zet de slowjuicer wel aan of een kleine blender die we al hebben haha)
Door nienk
[quote="Anne in Duitsland"]
Wat leuk! Heb je er intussen al iets in gemaakt? En hoe smaakte dat?
[/quote]

ik heb er nog niks in gemaakt, want hij is nog onderweg hier naar toe. ik verwacht 'm morgen of overmorgen en kijk vooral erg uit naar de eerste eiwit shake zonder klontjes en met fruit ipv chemische smaak stoffen. (ik heb ook maar in 1 moeite door een super verantwoorde whey shake poeder bestelt zonder toevoegingen enzo, maar die zal wel vies zijn en klonteren.)

geen idee hoeveel er in past, maar je stopt er dus zo nog wat extra's bij, dus je kan denk ik wel in etappes blenderen. ik heb er inderdaad wel aan gedacht dat het wat klein is voor grote dingen blenderen of bijvoorbeeld iets voor 2 personen maken, maar het voordeel van het kleine apparaat vind ik zwaarder wegen.

@Lizzy: hoe gaat het met jou verslaving?
Door Lizzy
[quote="nienk"]
ik heb er nog niks in gemaakt, want hij is nog onderweg hier naar toe. ik verwacht 'm morgen of overmorgen en kijk vooral erg uit naar de eerste eiwit shake zonder klontjes en met fruit ipv chemische smaak stoffen. (ik heb ook maar in 1 moeite door een super verantwoorde whey shake poeder bestelt zonder toevoegingen enzo, maar die zal wel vies zijn en klonteren.)

geen idee hoeveel er in past, maar je stopt er dus zo nog wat extra's bij, dus je kan denk ik wel in etappes blenderen. ik heb er inderdaad wel aan gedacht dat het wat klein is voor grote dingen blenderen of bijvoorbeeld iets voor 2 personen maken, maar het voordeel van het kleine apparaat vind ik zwaarder wegen.

@Lizzy: hoe gaat het met jou verslaving?
[/quote]

Slecht. Doe mij maar 2 liter, hoef ik voor de rest niks te eten vandaag. Maar goed, ik ben braaf, ik heb alleen vanmorgen een smoothie gemaakt en ik zit nu braaf aan de crackers met sla.
Door nienk
[quote="fransbulletje"]
In de aanbieding bij de Hema "Blender to go" voor 17,50 euro!!!!
[/quote]

hè shit! maar wel maar 1 beker, ik vind geloof ik het hebben van een grote en een kleine beker wel handig.

[quote="Lizzy"]
Slecht. Doe mij maar 2 liter, hoef ik voor de rest niks te eten vandaag. Maar goed, ik ben braaf, ik heb alleen vanmorgen een smoothie gemaakt en ik zit nu braaf aan de crackers met sla.
[/quote]

braaf. *click* smoothie erin?
Door Angelique
[quote="Lizzy"]
Holypenoly!

Met de kerst werd ik weer eens flink door mijn mams verwend, ik kreeg een vlop met geld. En ik dacht "laat ik nou eens heel luxe doen en een blender kopen". Want 's morgens soep eten, dat gaat 'm hier echt niet worden :-X. Ohw, wat is dat goor.....

Dus, gisteren naar de Mediamarkt, blender gekocht. Vanmorgen eerst een witlof smoothie voor de hondjes gemaakt (witlof, knoflook, geitenyoghurt). Daarna eentje voor mezelf.

OMG! Dit is lekkerrrrrrrrr :dribble: :dribble: :dribble:! Ik had er diepvries blauwe bessen in gedaan, een appel, sinaasappelsap, wat yoghurt, rauwe cacao, gember, chilipeper, kokosolie, handje walnoten. Ik kan de rest van de dag dus eigenlijk wel op smoothies leven.... Dit is echt te lekker.....

Hebben jullie dat nou ook? Is het raar, om 3 keer per dag smoothies te eten en verder niks? Is dit blijvend? Of gaat dit vanzelf wel over, krijg je er op een gegeven moment vanzelf genoeg van?
[/quote]

Ik had iets andere fruitjes...banaantje, sinasappel, mandarijn en wat bosfruit, maar ik moet toegeven Frau Plat....hij was idd erg lekker  :biggrin2:
Door Lizzy
[quote="Angelique"]
Ik had iets andere fruitjes...banaantje, sinasappel, mandarijn en wat bosfruit, maar ik moet toegeven Frau Plat....hij was idd erg lekker  :biggrin2:
[/quote]

Ja, goed he :dribble:
Ik vind vooral die noten en die kokosolie zo heerlijk en lekker romig!
Door Anne87
Wij hebben ook al een paar jaar zo'n blender staan. Smoothies zijn een heerlijk ontbijt. Mijn persoonlijke favoriet is (geen idee of hij al genoemd is hier) bevroren aardbeien en frambozen in de blender gooien (van die pakjes uit de diepvries van de AH), daarna yoghurt toevoegen, cranberry sap erbij, en in een longdrinkglas. Garneren met een bevroren framboos en lekker dat het is!
Door eelke
Ik had vanmorgen banaan, appel, frambozen, gember en andijvie. En heeeeeeeeel weinig sinaasappelsap. T was zo dik dat ik het opgelepeld heb, lekker!!
Door Lizzy
[quote="eelke"]
Ik had vanmorgen banaan, appel, frambozen, gember en andijvie. En heeeeeeeeel weinig sinaasappelsap. T was zo dik dat ik het opgelepeld heb, lekker!!
[/quote]

:-X :-X :-X :-X :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door