Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
EllenL schreef: Parsnip is Pastinaak en Kale boerenkool :)
Ik had het al gezien  :)
hannabelgje schreef: Er zit een wordpad document bij zijn er meer mensen die het niet kunnen openen? Ik probeer het morgen wel ff over te zetten naar een worddocument.
Inderdaad, die file krijg ik niet geopend...
Door Antonia
Kim_S schreef: En binnen  :)

Moet wel even goegelen zie ik, dacht dat mijn Engels prima was maar wat in vredesnaam parsnip en kale zijn dat weet ik niet  ::)

Heb er zin in!

Zal ik een weekje later met jou meedoen Tonny?
Dat is inkoop-technisch voor mij beter haalbaar denk ik  :)
Ja graag, dan kunnen wij elkaar gemotiveerd houden  ;)
Door jasmijn
Ik vroeg me trouwens af hoe het zit met de detox als je medicijnen slikt?

Ik zit namelijk op best wel heftige pijn stillers, 2 keer daags 50mg tramadol 
En vanwege ADHD 1 keer daags concerta 36mg

Is dat een probleem?

Ik wil namelijk graag mee doen om mijn lijf weer eens een flinke dosis vitamine te geven :)

Oja en vriendlief gaat ook mee doen  :o ik was blij dat ik op de bank zat toen ik voor de gein vroeg of hij mee wou doen, van een stoel zou ik hard gevallen zijn  ::) :biggrin2:
Het leek hem wel een goed idee, even weer lekker veel gezond spul in zijn lijf (mijn onder kin ging toen op bezoek bij de onderbuurman :o )
en ook zou het een verbetering zijn omdat hij dan meer zou eten dan hij nu op een dag eet (mijn onder kin groeten de onderbuurman en zakte veder naar de kruip ruimte  :confused1: )
Hij luister dus toch als ik tegen hem zeg dat hij meer moet eten en vertel over hoe gezond sappen en zo voor je kan zijn  :mbounce:
Dit is zo bijzonder voor iemand die uit een cultuur komt waar het avond eten standaard bestaat uit 3 soorten zetmeel, de hoeveelheid vlees van ongeveer een half varken per persoon, op smaak gemaakt met een halve kilo zout en 1 blaadje sla :-X
O god wat een verandering en dat binnen 4 jaar, wat hou ik toch van mijn ventje  :smitten: :smitten: :smitten:
Door EllenL
Ik denk niet dat dat een probleem is, misschien kan je na de detox zelfs wel afbouwen qua pijnstilling ;) Maar ik zou er in ieder geval niet mee stoppen omdat je helemaal wilt ontgiften, dat lijkt me een beetje te drastisch...

Goed zeg, dat je vriend ook mee doet, soms kunnen ze je verbazen, hahaha :biggrin2:
Door EllenL
Antonia schreef: Ja graag, dan kunnen wij elkaar gemotiveerd houden  ;)
Als ik heel fanatiek blijf ga ik misschien dan ook nog wel een keertje meedoen... ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe ik me zou voelen na 2 weken detoxen, misschien geïnspireerd door al dat super juice me gedoe, ben ook heel benieuwd naar die documentaire!
Door hannabelgje
Antonia schreef: Ja graag, dan kunnen wij elkaar gemotiveerd houden  ;)
mijn planning is om na de 5 dagen door te gaan dus de week erna zou ik ook nog aan het sappen zijn normaal gezien. Ik ga de super juice me proberen en dat is 30 dagen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door