Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Lil
Rabia schreef: Ik snap even niet wat je bedoeld met wat ik zou willen vergelijken???

@kira, als het niet heel veel kouder word, mag ze nu nog buiten zwemmen, mits ik ermee in loop. Om te voorkomen dat ze gaat jumpen ed.
Als het té koud word, dan is hydrotherapie zeker een optie
Je vraagt hoe lang Boris NU kan lopen.

Toen hij klachten had en fysio kreeg was hij 7 jaar oud. Nu is Boris 12 jaar en 8 maanden oud.

Hij loopt nu echt stukken slechter dan na de revalidatie toen hij 7 jaar oud was.
Dus ik vind het geen vergelijking om te zeggen: hij loopt nu maar 1 uurtje per dag.
Ja ehhhh de hond is stokoud en heeft inmiddels ook zware artrose. Dat had hij met 7 jaar nog niet.

Na de revalidatie op een leeftijd van 7 jaar kon hij weer 2 uur aan 1 stuk lopen maximaal 3 keer per week. meestal hield ik het korter, omdat het beter was voor hem. Maar hij kon met mate TOEN 2 uur wandelen.

Je vindt het hopelijk niet gek dat een hond van 12 jaar en 8 maanden nu geen 2 uur meer kan wandelen. ;)
Door Lil
Rabia schreef: Ik wist niet dat het al zoveel jaar geleden was....
Gelukkig wel. Hoewel, dat probleem is toen helemaal opgelost.

Die muscle support krijgt hij trouwens pas sinds een half jaartje, maar nu is de bespiering hoofdzakelijk door de ouderdom en de artrose sterk verminderd. Het supplement helpt wel trouwens!
Door RidgeRiba
Ik doe rustige training in combinatie met Phytonics Muscle support, dit werkt goed, je ziet de spieren van mijn ridgeback groeien en zo voorkom ik ook problemen als ze naast mijn paard rent.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door