Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Deesje
[quote="Doezengek"]
Krijg een tarwegras shotje niet weg....heb het verschillende keren geprobeerd maar krijg er gewoon de rillingen van
[/quote]

das een kwestie van verstand op nul en gewoon 'gaan' hihi.. hoewel ik van iedereen hoor dat het heel snel went.. wij vonden het allebei niet lekker in het begin maar sinds we er aan gewend zijn zijn we het steeds meer gaan waarderen en zelfs lekker gaan vinden (er is nog hoop dus)
Door hannabelgje
Nee hoor dat moet je zelf weten. Ik doe het ook meer voor de prijs. Dat nieuwste boek bijvoorbeeld kost via kindle 5 euro en via bol 12 en nog wat euro. En ik heb ook geen geduld dus die levertijd is het ook niet voor mij. ;D
Door Doezengek
[quote="Deesje"]
das een kwestie van verstand op nul en gewoon 'gaan' hihi.. hoewel ik van iedereen hoor dat het heel snel went.. wij vonden het allebei niet lekker in het begin maar sinds we er aan gewend zijn zijn we het steeds meer gaan waarderen en zelfs lekker gaan vinden (er is nog hoop dus)
[/quote]

Het potje poeder staat nu nog mooi in de kast......misschien als ik straks eenmaal op de gezonde toer ben dat ik het weer aan durf  ;D
Door Deesje
[quote="Doezengek"]
Ze hebben volgens mij ook de Engelse boeken. Heb liever een papieren versie dan digitaal.....ouderwets hè?
[/quote]

ik vind papier ook heerlijk... ik wilde 5 lbs in 5 days nu bestellen (het nieuwe boek maar die is uitverkocht schijnbaar, vind het raar dat er reclame voor gemaakt wordt terwijl hij al vanaf het begin out of stock is, maar goed)

je kunt het tarwegras ook door je sap gooien...
Door hannabelgje
Het boek is alleen op de nederlandse site out of stock deesje. Bij bol ook gewoon te bestellen.
De boeken slim for life en juice yourself slim vind ik echt toppers. Die raad ik echt aan. Voor recepten dan weer minder handig want die staan er niet veel in, die vind je terug in het funky fresh juice book. Helaas heb ik de laatste niet. Die is niet digitaal verkrijgbaar.
Door Deesje
[quote="hannabelgje"]
Het boek is alleen op de nederlandse site out of stock deesje. Bij bol ook gewoon te bestellen.
De boeken slim for life en juice yourself slim vind ik echt toppers. Die raad ik echt aan. Voor recepten dan weer minder handig want die staan er niet veel in, die vind je terug in het funky fresh juice book. Helaas heb ik de laatste niet. Die is niet digitaal verkrijgbaar.
[/quote]

daaruit kan ik er dan weer wel een aantal delen want die heb ik in de kast staan  :D
Door Doezengek
Heb net wel al de free downloads van zijn site afgehaald. Lekker veel recepten heb ik al. Ik ga morgen maar eens kijken welk boek ik mezelf kado ga doen  ;)

Ik moet zeggen dat ik met de minuut enthousiaster word :D
Door hannabelgje
Het is ook echt zo leuk om te doen, vooral met jason's video's erbij. Dat helpt echt. En de steun die we elkaar hier geven is ook zo ontzettend fijn. Ik heb tot nu toe 1 keer gefaald en dat was met de spring cleaning.....
Ik hoop dat het me nu gewoon gaat lukken.
Door EllenL
Doezengek schreef: Welk boek zou jij dan aanraden om mee te beginnen?
Ik zou dan nu het nieuwe boek kopen, 5 lbs in 5 days, omdat dat het programma is dat we gaan doen vanaf de 13de! :D
Door EllenL
Hanna, waar had jij die stigg flessen ook alweer gekocht? En je had daar ook een thermosfles van he, of zijn ze dat allemaal??

Ik moet ook echt eerder gaan beginnen, pfff, vanmorgen 2 kaas uien pistoletjes gekocht bij de c1000 als ontbijt en nog een laatste reep chocolade en dan ga ik vanmiddag vast gezondere boodschappen doen in aanloop op de detox, had geen avocado's meer en als ontbijt wil ik toch wel een avocado sapje anders vult het niet ::) Maar qua energie niveau zou het fijn zijn om weer iets verder van mijn grens af te komen en wat reserves op de bouwen want loop alweer een tijdje te dicht bij de afgrond om het even dramatisch te zeggen :biggrin2:

Leuk dat er meer mensen vrijdag al mee gaan doen met de 3 daagse :D Mijn kindle boek is trouwens volgens mij nog niet ge update, staat nog steeds als taster versie, ga thuis nog een keertje kijken (zit nu op mijn werk).
Door Kaio
EllenL schreef: Hanna, waar had jij die stigg flessen ook alweer gekocht? En je had daar ook een thermosfles van he, of zijn ze dat allemaal??

Ik moet ook echt eerder gaan beginnen, pfff, vanmorgen 2 kaas uien pistoletjes gekocht bij de c1000 als ontbijt en nog een laatste reep chocolade en dan ga ik vanmiddag vast gezondere boodschappen doen in aanloop op de detox, had geen avocado's meer en als ontbijt wil ik toch wel een avocado sapje anders vult het niet ::) Maar qua energie niveau zou het fijn zijn om weer iets verder van mijn grens af te komen en wat reserves op de bouwen want loop alweer een tijdje te dicht bij de afgrond om het even dramatisch te zeggen :biggrin2:

Leuk dat er meer mensen vrijdag al mee gaan doen met de 3 daagse :D Mijn kindle boek is trouwens volgens mij nog niet ge update, staat nog steeds als taster versie, ga thuis nog een keertje kijken (zit nu op mijn werk).
Dat heb ik ook, dat ik graag een sapje met advocado drink, liefst als ontbijt en als avondmaal (in detox week). Geeft toch meer voldoening. De berry banana vult ook goed, maar jij was niet zo van de bananen he?
Qua energie zou dat ook nog eens extra komen door de winter = donkere korte dagen, maar vooral donker? Ik heb dat nl wel enorm. Gelukkig gaat het weer de goede kant op pffff.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door