Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Mieke L. schreef: bedankt voor de tip! ik koop er ook eentje en zet hem neer voor de sier  :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Die kleintjes zijn echt leuk!  :)

Hier een grote lelijke philips, die staat uit het zicht in de bijkeuken.  ;)

fransbulletje schreef: Handig om mee te nemen op vakantie  :)
Ohhhh, dat is een goed excuus om er toch een te kopen!  ;D  Ik mis m'n eigen brouwseltjes altijd wel, op vakantie.
Door pallas
Hier wordt ook al sinds een hele poos fruit/ groente smoothie gemaakt.
Geen mooi apparaat, dat wil ik graag nog eens, maar gewoon met een maatbeker en de staafmixer. Gaat prima :)

De trend van de laatste tijd is om het zo gemakkelijk mogelijk te doen. Dus fruit, vers sap, komkommer oid en vaak gember. Nog wat laatste aanvullingen zoals gezonde olie, supervoeding oid en dan aanvullen met tarwegraspoeder. Water erbij om het drinkbaar te maken en op de juiste dikte. Meestal heb ik gelijk genoeg voor twee maaltijden.

Favo qua smaak is wel de banaan met maca, kokosolie en een scheutje agave :P :P :P

Helemaal over wil ik wel (sappen) maar dat is nu niet handig ivm de opname in de kliniek en natuurlijk heb ik ook nog geen goeie sappers :-\ De staafmixer en tarwegras gaan mee in de koffer...daar wil ik niet meer mee stoppen.
Door Pauline
Ik vind het zalig, vooral met bevroren fruit, maar ik krijg er dus erg honger van/op. Fruit werkt helaas niet denderend bij mij, ook niet in combinatie met groenten en/of eiwitten. Daarom toch maar weer afgebouwd..... :(
Door Fido
Ik vind trouwens hartige smoothies ook heeeeeerlijk!

Heet water toevoegen bij al wat je koelkast en kruidenkastje geeft en je hebt een heerlijke warme smoothie. Ik heb bijvoorbeeld altijd een potje driedubbelbiovegaverantwoordelijk bouillon poeder in de kast waar wat van bij kan en een stukje spaanse peper is ook altijd welkom. Bijna altijd gaat er wel wat verse gember bij en bleekselderij is ook op die manier heel veel lekkerder dan zo op te eten  :biggrin2:
Gazpacho en koude komkommer soep is mbv een blender ook supersnel te maken.

Juist een blender geeft weinig afwas! Afwassen is niet mijn hobby namelijk  :-[
Door Marije Lei
Ik heb ook een phiel blender maar die blendert voor geen meter! Alleen wat helemaal onderin ligt wordt gemalen, de rest blijft liggen. Ik doe dus gewoon ouderwets met een haksel machientje, daarna even goed door roeren en ook lekker. (wel veel meer werk als ik dit zo lees.....)
Door Sanyo
Fido schreef: Ik vind trouwens hartige smoothies ook heeeeeerlijk!

Heet water toevoegen bij al wat je koelkast en kruidenkastje geeft en je hebt een heerlijke warme smoothie. Ik heb bijvoorbeeld altijd een potje driedubbelbiovegaverantwoordelijk bouillon poeder in de kast waar wat van bij kan en een stukje spaanse peper is ook altijd welkom. Bijna altijd gaat er wel wat verse gember bij en bleekselderij is ook op die manier heel veel lekkerder dan zo op te eten  :biggrin2:
Gazpacho en koude komkommer soep is mbv een blender ook supersnel te maken.

Juist een blender geeft weinig afwas! Afwassen is niet mijn hobby namelijk  :-[
Is die zonder gistextract/E621/enz?
Dan ben ik heel erg beneiuwd naar het merk, want ik heb het helaas nog niet gevonden....
Door chelsey
Vriezerbesjes met wat soyamelke en nootjes...lekkerrr vinden mijn jongens. ik ben ah sparen voor een sapcentrifuge voor op mijn Kenwood. Appel/wortel/gembersap...zoooo lekkerrrr
Door **Marjolijn**
[quote="nienk"]
kijk, je kan nog een kleurtje kiezen ook.

Afbeelding
[/quote]

Oohhhhh die willik!!!
Maar past hier niet heel weinig nog te blenderen zooi in? Lijkt me dat je dan zo weinig over houdt....
Heb nog een kadobon van bol.com.. Morgen eens shoppen !
Door evds
Ik houd niet zo van gepureerd fruit/groente maar ben daarintegen wel griekse yoghurt verslaaft en kan er gewoon dagen achtereen op leven  8) beetje muslie erin of een mandarijntje maar ook gewoon een bak yoghurt sec even snel tussen het werk door omdat ik snel wat moet eten  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door