Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Fido schreef: Nahhh volgens mij ga je dat wel redden. Lezing is rond half 10 afgelopen en als je niet teveel vragen stelt  :biggrin2: kan je direct weg. Het station is heel dicht bij. Moet wel zeggen dat ik niet weet hoe lang je nog in de trein moet zitten  ;)
Is slechts 3 uur zie ik nu  :o :biggrin2:
Laatste mogelijkheid om 21.30....ik ga wel kijken of ik een logeerplekje kan vinden, lijkt me handiger ;D

Het is geen probleem als Tom (met dekje) mee komt?
Door Fido
Martine-Tom schreef: Is slechts 3 uur zie ik nu  :o :biggrin2:
Laatste mogelijkheid om 21.30....ik ga wel kijken of ik een logeerplekje kan vinden, lijkt me handiger ;D

Het is geen probleem als Tom (met dekje) mee komt?
Als uitzondering heb je toestemming vanwege Tom als hulphond  ;)
Door Martine-Tom
sella schreef: @martine tom, je mag bij ons op de bank crashen als je zelf een slaapzak hebt.
Top! Ik ga het onthouden, ik moet ergens begin van het jaar ook nog geopereerd worden dus even afwachten wanneer dat is en of ik kan  :D
Door Eranthe
De laatste twee vind ik erg interessant. Even kijken of het te regelen valt om na mijn werktijden op tijd in Heiloo te zijn.
Edit: ik heb me inmiddels aangemeld. Dat wordt na zessen dat ik weg kan en hopen op niet al te veel files.
Laatst gewijzigd door Eranthe op vr 03 jan 2014, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door