Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Xerox
BlissSpirit schreef: Die maak ik :D
Komt goed. Janine bood ook aan om mee te gaan als de tijd haar uitkomt en anders jij misschien.
Altijd gezellig als er iemand mee gaat.
Goed, we wachten de tijd even af en dan overleggen we! :-* :-* :-*
Door BlissSpirit
Vraagje, ik las net dat Lida S 7 dec. weer een ritje doet en ook weer zalmlijven heeft.
Ik wil heel graag zalmlijven, maar kan 7 dec. zelf iet rijden.
Is er iemand die iets van Lida besteld en voor mij wat mee wil/kan nemen?  :duimen:
Door judith vd
robbiekomvoor schreef: Zijn er nog mensen die belangstelling hebben voor geitjes van Dreumelaartje?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 479.0.html
No thanks! Ik vind het een beetje teveel gedoe. Als je hond zo groot is dat je hem in 1x kunt geven, dan zou ik het goed vlees vinden, maar dit is voor Diza veel te veel.
Nu moet ik met de snoeischaar geitjes uit elkaar trekken . . . .

Wel bedankt!
Door robbiekomvoor
judith vd schreef: No thanks! Ik vind het een beetje teveel gedoe. Als je hond zo groot is dat je hem in 1x kunt geven, dan zou ik het goed vlees vinden, maar dit is voor Diza veel te veel.

Wel bedankt!
Ik knip ze gewoon door midden met de botte keukenschaar ;)
Door judith vd
robbiekomvoor schreef: Ik knip ze gewoon door midden met de botte keukenschaar ;)
Dat heb ik eerst ook gedaan en dan gaf ik het als een complete maaltijd. Alleen de verhouding bot/vlees was voor Diza dan niet goed: ze kreeg harde poep :-\.
Door Berna
judith vd schreef: No thanks! Ik vind het een beetje teveel gedoe. Als je hond zo groot is dat je hem in 1x kunt geven, dan zou ik het goed vlees vinden, maar dit is voor Diza veel te veel.

Wel bedankt!
wij hakken ze met de bijl in stukken. Gaat heel handig en snel.
Door Rapalje
Ik heb wel belangstelling voor een paar geitjes (en kan ze wsl ook wel naar nijmegen/arnhem vervoeren) maar het komt slecht uit qua timing, volle vriezer dus liever richting half/eind januari ofzo.
Door Bertine
Fenixjuh schreef: Ik ben erg geïnteresseerd in dit topic, maar kan niet zoveel kwijt in mijn vriezer. Ik heb interesse in zo'n 3-5 rollen, maar alles gaat per dozen van 10.

Wie zou, het liefst het combi-probeerpakket van €27, met mij willen delen? Ophaalplaats zou dan Arnhem/Zevenaar worden.

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 484.0.html
Ik heb net 2 combidozen besteld. 3 dozen is voor mij net teveel.
Als ik nou 3 dozen bestel dan zou jij 5 rollen van mij over kunnen nemen.
Door Fenixjuh
Prima!
Bertine schreef: Ik heb net 2 combidozen besteld. 3 dozen is voor mij net teveel.
Als ik nou 3 dozen bestel dan zou jij 5 rollen van mij over kunnen nemen.

Door Bertine
Fenixjuh schreef: Prima!
Ik rijd van Arnhem naar Doetinchem, of bij Beek/Elten de grens over.
Waar wil je het ophalen?

Ik hen een doos extra besteld. Betaling kan contant bij overdracht.
Laatst gewijzigd door Bertine op do 02 jan 2014, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door