tieneke schreef:verklaard een hoop hé Tinus hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Moderator: Lizzy
sylvia schreef: Hartstikke goed Femheb vanmorgen weer eens in zijn oor gekeken, met de specicare in de aanslag, maar ik zie nog geen vuil. Vanaf volgende week (als het een maand goed gegaan is zonder iets te gebruiken) wil ik beginnen met wekelijks specicare erin doen.![]()
Femke schreef: heb vanmorgen weer eens in zijn oor gekeken, met de specicare in de aanslag, maar ik zie nog geen vuil. Vanaf volgende week (als het een maand goed gegaan is zonder iets te gebruiken) wil ik beginnen met wekelijks specicare erin doen.Het vuil kan al wel weer diep in het oor zitten he, dan zie jij het niet zitten
sylvia schreef: Het vuil kan al wel weer diep in het oor zitten he, dan zie jij het niet zittenvandaar dat ik wekelijk specicare erin ga doen
bernergek schreef: Waar kan je die specicare kopen??ik heb ém besteld bij jouw naamgenote hier op het forum maar misschien kan jouw DA het wel bestellen (het is van Leo)
Alvast bedankt!
gr, Angelique
bernergek schreef: Waar kan je die specicare kopen??http://www.plaza33.com/cms/content/naty ... ts_id=4207
Alvast bedankt!
gr, Angelique