Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Mandarijn schreef: Ben nu twee dagen Phytonics Strezz aan het geven en het lijkt dat de honden wat rustiger zijn. Er wordt nu al twee dagen geen vuurwerk afgestoken, misschien helpt dat ook mee.

Ulrike zie jij ook al veranderingen?
Ik zie nog geen verandering eigenlijk.. Ja misschien zijn ze een beetje rustiger. Het moeilijke is dat ik afgelopen vrijdag naar een holistische da ben geweest en ik heb geloof ik wel vijf producten meegekregen die samen het probleem moeten gaan verminderen. En daarnaast draagt Finch dus ook nog eens het thundershirt 's avonds. Als ze hier minder bang gaan worden, is het natuurlijk ook nog even de vraag door wat het nou komt. Op dit moment voor ons niet het belangrijkste als de angst maar vermindert. Maar met al die producten had ik eigenlijk gehoopt al meer verschil te zien. Nu moet ik eerlijk zeggen dat Finch al lang op zijn tenen loopt, het probleem is dus ook niet pas begonnen sinds de knallen en zit bij hem echt diep.

Op de hei was Finch wel echt stabieler gisteren. Hij hoefde niet meer op elke prikkel te reageren en hij stond ook meer open voor positieve contacten met andere honden. Wellicht dat ik daar dan eerst verschil in ga zien.

Wat vervelend zeg dat Bobbie nu ook gaat anticiperen! Ik vind het hier zo erg om te zien :'(, ik kan me voorstellen dat jij dat ook hebt.
Ulrike schreef: Ik zie nog geen verandering eigenlijk.. Ja misschien zijn ze een beetje rustiger. Het moeilijke is dat ik afgelopen vrijdag naar een holistische da ben geweest en ik heb geloof ik wel vijf producten meegekregen die samen het probleem moeten gaan verminderen. En daarnaast draagt Finch dus ook nog eens het thundershirt 's avonds. Als ze hier minder bang gaan worden, is het natuurlijk ook nog even de vraag door wat het nou komt. Op dit moment voor ons niet het belangrijkste als de angst maar vermindert. Maar met al die producten had ik eigenlijk gehoopt al meer verschil te zien. Nu moet ik eerlijk zeggen dat Finch al lang op zijn tenen loopt, het probleem is dus ook niet pas begonnen sinds de knallen en zit bij hem echt diep.

Op de hei was Finch wel echt stabieler gisteren. Hij hoefde niet meer op elke prikkel te reageren en hij stond ook meer open voor positieve contacten met andere honden. Wellicht dat ik daar dan eerst verschil in ga zien.

Wat vervelend zeg dat Bobbie nu ook gaat anticiperen! Ik vind het hier zo erg om te zien :'(, ik kan me voorstellen dat jij dat ook hebt.
Dat vind ik ook erg. Vooral voor Bobbie. Krijg bijna medelijden met hem. Hij zit gewoon te wachten op een knal om dan nog onrustiger door het hele huis te lopen.
Door Lil
Ulrike schreef: Worden jullie honden ook zo misselijk van de puur rust? Als ik maar een beetje geef dan spugen ze hier hun maaltijd al uit. Ze zitten ook allemaal te smakken :'(.
gelukkig geen last van.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door