Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
Heb hier ook wel waxcups die wat walmen, brander 12 cm bij puresoap vandaan.
Heb even gevraagd bij Puresoap wat de oorzaak kan zijn van het walmen maar dat kan te maken hebben met de samenstelling van de waxcup.
Het kan geen kwaad dus we stoken dus gewoon door  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door fransbulletje op ma 18 nov 2013, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
eelke schreef: Wel ingewikkeld van scentchips dat je eenmaal thuis niet kan weten welke je nu hebt...zo weet ik niet welke ook al weer lekker is :P
Dat is inderdaad lastig!
Ik weet alleen dat ik ocean lekker vind! En nog een hoop andere maarja welke dat zijn  ;D
Door K&D
Er is een boekje, daarin staan alle smaken met de kleurtjes erbij. Kokos en vanille en pepermunt zijn wit, maar om die nou door elkaar te halen dan ben je geurdoof.

Ik heb meestal vanille, redcurrant, silver spruce en musk. en af en toe wat anders voor de afwisseling.
Er is wat onderweg van Puresoap. Die is nog veeeeel lekkerder. Angel Wings. Mjammie...
En ik maak ze ook zelf. Gaat ook prima en is leuk om te doen.
Laatst gewijzigd door K&D op di 17 dec 2013, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
K&D schreef: Er is een boekje, daarin staan alle smaken met de kleurtjes erbij. Kokos en vanille en pepermunt zijn wit, maar om die nou door elkaar te halen dan ben je geurdoof.

Ik heb meestal vanille, redcurrant, silver spruce en musk. en af en toe wat anders voor de afwisseling.
Er is wat onderweg van Puresoap. Die is nog veeeeel lekkerder. Angel Wings. Mjammie...
En ik maak ze ook zelf. Gaat ook prima en is leuk om te doen.

Wat leuk, hoe doe je dat?
Door K&D
judith vd schreef: Wat leuk, hoe doe je dat?
http://www.soy-wax.nl/soy-wax-melts-maken
Een oud pannetje, een iets kleiner rvs steelpannetje wat erin past voor de au-bain marie, een oud kookplaatje en wat ijsblokjesvormen van Ikea van 1 euro. Oh, en een babybadthermometer om de watertemp te kunnen meten. De wax moet niet te heet worden. Ik gebruik de wax die een hoge smelttemp heeft.
Het lastigst is alle geurstofjes. Wat is lekker bij elkaar en wat minder.
http://www.geurenpaleis.nl/

Oh...en 1 tip: giet nooit overgebleven wax door de afvoer. Dat vindt de loodgieter prettig want dat levert hem flink wat geld op...
Altijd in een oude pot of glas doen.
Laatst gewijzigd door K&D op zo 02 feb 2014, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door