Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
koekje schreef: Ik denk dat ik tegen die tijd wel weer een everzwijn zou lusten. Of zo'n Flintstoneformaat biefstuk.
Welnee, eten kan op ieder moment van de dag. Zo eet ik graag macaroni of nasi als ontbijt.
Dan is het al weer bijna bbq weer! Jummie!

Ja hoor, zuurkool kan best nog!
Door eelke
koekje schreef: Ik zou eigenlijk wel een Happy Meal lusten. Met speelgoedje.
Als ik al weer zou kunnen auto rijden zou ik je komen halen voor de mac drive! Dat zou een goed idee zijn!
koekje schreef: Ik zou eigenlijk wel een Happy Meal lusten. Met speelgoedje.
Doe mij maar gewoon een big mac menu, het speeltje mogen ze dan houden.

Alhoewel, is best leuk natuurlijk als je alleen op de bank ligt  :biggrin2:
Door eelke
Angelique schreef: Doe mij maar gewoon een big mac menu, het speeltje mogen ze dan houden.

Alhoewel, is best leuk natuurlijk als je alleen op de bank ligt  :biggrin2:
Mag ik hem anders?

Beterschap voor Angels! Trekt ze het een beetje?

Er is echt niks  :'( :'( :'( ja rauwe spruiten en 1 plakje kaas. Maar die wil ik morgen nog op mijn krakots  :'(
eelke schreef: Mag ik hem anders?

Beterschap voor Angels! Trekt ze het een beetje?

Er is echt niks  :'( :'( :'( ja rauwe spruiten en 1 plakje kaas. Maar die wil ik morgen nog op mijn krakots  :'(
Vette hap  :biggrin2: hier ligt zat, maar ik neem maar niks, want ik groei al dicht van het ademhalen momenteel.

Ze is not amused, maar op zich goed te pas.
Door eelke
Angelique schreef: Vette hap  :biggrin2: hier ligt zat, maar ik neem maar niks, want ik groei al dicht van het ademhalen momenteel.

Ze is not amused, maar op zich goed te pas.
Hmmm ja...mijn wii fit dinges weegt je ook elke keer. Volgens dat ding was ik 2,5 kilo afgevallen  8)
Maar de laatste meting was van mei 2011..en daarna ben ik nog zeker 12 kilo afgevallen. Nu dus niet meer :P
Door eelke
koekje schreef: Dikke kus voor Angels!  :-*
Ik denk dat ik zo een ei ga bakken. Ik denk dat ik tot eind maart niet meer op de weegschaal ga staan. Ignorance is bliss.
Toch maar hopen dat het een 10 ponder wordt dan? :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door