Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hylos
Ach kijk toch, wat een schatje! Aandoenlijk koppie heeft ie  :smitten:

En ach, mensen hebben altijd een ongezouten mening en altijd wat te zeuren. Niks van aan trekken! Er is op straat ook nooit iemand die mij vriendelijk aankijkt als ik met mijn monster loop. Liefst met een boog om me heen en maar boos kijken. Gewoon vriendelijk groeten en lekker doorlopen, hou de eer aan jezelf!  :biggrin2:
Door Borke
Die expressie op die 3e foto, wat een clowntje  :-*
Mooi setje samen met je kat.

Wat kunnen mensen toch onbeschoft reageren, het blijft me verbazen!
Door Ramses1
hannabelgje schreef: Ik wil eigenlijk nog wel meer foto's zien. :-[
Jaaaaaaaaaaaaaaa ik ook! Hij is echt super leuk!
Door Debbie1982
Nogmaals bedankt voor de enorm leuke reacties.
Voor degene die meer foto's willen zien, hij heeft zijn eigen Facebook pagina ;)
http://www.facebook.com/KimoKawaiiAHT

winni schreef: Wat een schatje. Ik ken iemand die heeft er 2. Echt leuke hondjes!
Leuk! Zo vaak zie je het ras niet.  We hebben een tijd geleden een wandeling gehad met bijna alle AHT uit Nederland en België en dat waren er bijna 40.
Was echt een geweldige dag, helaas was Kimo toen nog niet bij ons, maar we hebben toen met zijn vader gelopen.
Hoe heet degene die je kent? Misschien is het een bekende van ons.
Door butterfly
Ik vind hem ook heel erg grappig...en vooral samen met de kat....alsof ze van een andere planeet zijn neergedaald...een uniek koppel ! :)
Door zhiva
Wat een leukerd! Ik kende dit ras helemaal niet  :-[

Even op zijn facebookpagina gespiekt, wat een fotogeniek manneke!
Door - Judith -
Ik had ook nog nooit van dit ras gehoord, maar hij is een enorme leukerd! En hij past ook leuk bij de poes  :) Die foto met die kwartel op FB is geweldig! Zet hem in de rubriek BARF Hap foto's!  ;)
Door Lucie110
Wat een leukje  :smitten:

Ik moest gelijk aan baldwin cavia's denken die zijn ook behaard bij de geboorte en die worden daarna ook volledig kaal.
De skinny cavia (die ik heb) worden kaal geboren met haar op hun neusje en pootjes en die veranderen niet meer.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door