Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door zhiva
jara schreef: Ik heb de vraag gesteld of het mogelijk is nog 20 kilo kalakoendijbeen vlees te bestellen ...dus als het kan, zou het dan ook nog met jou mee kunnen en dan afleveren in Steenwijk?? ik kan natuurlijk ook naar Meppel of Heerenveen komen

Groet Allard
Als ik over Meppel naar Heerenveen rijd kom ik volgens mij sowieso langs Steenwijk :biggrin2:
Zelfde plek als vorige keer? ;)
Door jara
zhiva schreef: Als ik over Meppel naar Heerenveen rijd kom ik volgens mij sowieso langs Steenwijk :biggrin2:
Zelfde plek als vorige keer? ;)
Hoi, bedankt alvast...tot nu toe nog niet zeker of ik wat geleverd kan krijgen, afwachten dus. Maar als het doorgaat dan idd zelfde plek als vorige keer...en dan neem ik Jara en Storm mee ;)
Door jara
zhiva schreef: :biggrin2: je snapt wel dat ik nu extra hard ga duimen dat het meekan hè?
Het heeft geholpen dat duimen van je aangezien mijn bestelling doorgaat ;) :)
Door Envie
Ik heb 1 kg lamslong teveel besteld. ivm beperkte vriesruimte (en grote bestelling) doe ik hem in de aanbieding voor €1,00 Volgende week wil ik kopvlees bestellen bij mn slager....meer belangstelling?

Wanneer je belangstelling hebt, doe dan een pb-tje

Woon in Makkinga, z.o. Friesland

Lamslong verkocht.
Laatst gewijzigd door Envie op vr 15 nov 2013, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sammiej1989
zhiva schreef: Zijn er op korte termijn nog bestelplannen voor degomeat? Of andere leverancier waar ik orgaanmix bestellen kan?

ik ben er doorheen :biggrin2:
Ik zou ook graag mee willen bestellen als dat nog kan! :shy:

Mijn katjes lusten de konijnkarkas niet zo heel erg graag, Finn gelukkig wel dus het komt uiteindelijk wel op!
Hertenvlees zijn ze ook niet dol op, eten ze alleen op als ik het meng met tonijn haha. Dusja, mijn vriezertje is ook zo goed als leeg! :(
Door zhiva
Sammiej1989 schreef: Ik zou ook graag mee willen bestellen als dat nog kan! :shy:

Mijn katjes lusten de konijnkarkas niet zo heel erg graag, Finn gelukkig wel dus het komt uiteindelijk wel op!
Hertenvlees zijn ze ook niet dol op, eten ze alleen op als ik het meng met tonijn haha. Dusja, mijn vriezertje is ook zo goed als leeg! :(
Ik heb alleen dringend orgaanvlees en prooidieren nodig, verder heb ik alles op de lijntjes wel in bestelling staan.
Ik kom op ongeveer € 50.- Nog meer liefhebbers?
Door Sammiej1989
zhiva schreef: Ik heb alleen dringend orgaanvlees en prooidieren nodig, verder heb ik alles op de lijntjes wel in bestelling staan.
Ik kom op ongeveer € 50.- Nog meer liefhebbers?
Jaa! Ik ga direct even op degomeat kijken ;)
Door zhiva
ik rijd zaterdag het lijntje deventer- sneek. Nienke heeft nog wat kleine dingetjes 'over' in haar vriezer, is er hier belangstelling? Dan wil ik het wel meenemen.

- reeribben: denk zo`n 4 kg, moet het nog even wegen. € 1, 75 per kg

- 1 complete haas met huid. = 1700 gram = € 3 euro

- wilde ganskarkassen: 775 gram = € 1, 35

- haaskarkassen + zakje met staartstukken = 2 kg = € 3, 50
Door Sammiej1989
Ik heb dan trouwens ook nog wel wat dingetjes over! Mijn katten lusten het hertenvlees niet.. :(

Ik zal vanavond even kijken hoeveel het nog is maar het was 3kg, zal inmiddels ongeveer 2,5kg zijn dus als iemand daar nog in geïnteresseerd is!
Door madonna
zhiva schreef: ik rijd zaterdag het lijntje deventer- sneek. Nienke heeft nog wat kleine dingetjes 'over' in haar vriezer, is er hier belangstelling? Dan wil ik het wel meenemen.

- reeribben: denk zo`n 4 kg, moet het nog even wegen. € 1, 75 per kg

- 1 complete haas met huid. = 1700 gram = € 3 euro

- wilde ganskarkassen: 775 gram = € 1, 35

- haaskarkassen + zakje met staartstukken = 2 kg = € 3, 50
Hoi Zhiva je hebt BP :)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door