Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Monique77
#2826346
Daan hebben wij het eerste jaar KVV gegeven met af en toe een BARF hap om te wennen ... Het ging zo goed, maar durfde hem toch niet volledig op BARF te zetten ... De volgende pup doen we dat dus anders  :biggrin2:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En het smaakt hem altijd  :biggrin2:

Afbeelding

En dat honden geen wild meer kunnen apporteren als ze BARF eten ? Onzin ... Hier weten ze dondersgoed dat alleen dieren in onze tuin opgegeten mogen worden, de rest laten ze keurig heel

Afbeelding
#2826795
ik vind dit echt een leuke hoek zeg , wat komen er geweldige foto's voorbij en die Daan die kan er wat van zeg , leuk dat je een volgende pup gewoon helemaal op barf groot gaat brengen , gaat helemaal goed komen  :)
Door Tanna
#2826974
Mooie foto's!
Laat mijn hond maar niet horen dat alle dieren in de tuin gegeten mogen worden, ze zit toch al tijden te azen op de kat van de buren die steeds als illegaal in het perk staat!
#2827046
[quote="Tanna"]
Mooie foto's!
Laat mijn hond maar niet horen dat alle dieren in de tuin gegeten mogen worden, ze zit toch al tijden te azen op de kat van de buren die steeds als illegaal in het perk staat!
[/quote]


Uhmmm de dieren moeten wel in de etensbak liggen hier hoor .... Katten moeten ze (ook in de tuin) gewoon met rust laten  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door