Wat me wel opvalt (niet helemaal zeker want niet iedereen heeft foto van haar/zijn hond erbij), is dat de grote honden er allemaal gek op zijn, terwijl die ene die het niet lust (Django) ook een klein exemplaar is. Net als de mijnen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Hier krijgen ze elke avond een oortje voor het slapen gaan.konijnemans heeft nog steeds 2 oren.. dus zal wel goed zijn allemaal
De volgende ochtend worden dan de oren van de levende konijnen lief uitgewassen zonder er op te knabbelen.
eelke schreef: Hier krijgen ze elke avond een oortje voor het slapen gaan.
De volgende ochtend worden dan de oren van de levende konijnen lief uitgewassen zonder er op te knabbelen.
Dwarreltje schreef: Wat me wel opvalt (niet helemaal zeker want niet iedereen heeft foto van haar/zijn hond erbij), is dat de grote honden er allemaal gek op zijn, terwijl die ene die het niet lust (Django) ook een klein exemplaar is. Net als de mijnenmwhoah, das niet de ervaring hier. De schotse terriër van mijn ouders (mijn ouders zijn dus helemaal niet van de barf en er werd dan ook direct gezegd "oh, dat lust ze niet hoor" doet er een moord voorZou dat nog schelen??
zhiva schreef: Ik heb ze hier al toegefluisterd dat er weer heel veel oortjes aankomen. Ze staan te trappelenKunnen ze er weer even tegenaan! En vrouwtje gaat straks zelf ook snackjes drogen, mjammie. Nog meer!!![]()
Neally schreef: Konijnen-oren gedroogd van de eerste batch waren eerst heeeeerlijk....maar die van de tweede batch heel bah.Ik leg de oortjes even in lauw water en ze worden met smaak gegeten
Heb ze zelf nog verder gedroogd in de oven op 40 graden maar mevrouw blieft ze niet meer.
Misschien als ik ze even aanbraadt in de pan.![]()
![]()
![]()