Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
Mijn ouwe sok Fjurdy was net een pup vanmiddag. Hij vind de wind helemaal geweldig, wordt helemaal gek als het tegen zijn kont waait. Lekker rennen achter de blaadjes aan. B&C  snapten er helemaal niets van, zo vol energie zat hij.
Nu regent het en ook onweer, dan willen ze geen van allen naar buiten.
Door Cathelijn
Ilan vond het net ook een goed idee om eerst even te eten en dan dadelijk te wandelen  :biggrin2: We hadden net het hoogtepunt van de storm. Naar Oost-Brabantse begrippen ging het best even flink te keer  8)
Door *Dorothea*
M'n auto schudde vanmiddag heen en weer op de snelweg. En ja hoor dan vond een vrachtwagen het nog nodig om een andere vrachtwagen die 5 km zachter reed in te gaan halen.  :-X
Door EliScooby
*Dorothea* schreef: M'n auto schudde vanmiddag heen en weer op de snelweg. En ja hoor dan vond een vrachtwagen het nog nodig om een andere vrachtwagen die 5 km zachter reed in te gaan halen.  :-X
Pssst, als het 5km was, was hij er binnen een minuut voorbij, hij hoeft namelijk maar een meter of 50 te overbruggen ;)
Door *Dorothea*
Admien schreef: Pssst, als het 5km was, was hij er binnen een minuut voorbij, hij hoeft namelijk maar een meter of 50 te overbruggen ;)
o dan was het snelheidsverschil nog minder
Door Kim_S
Manlief komt net thuis, en vertelt dat er wéér een mega groot gat in het dak zit  :-X
En dat de trampoline van dochterlief is omgewaaid, helemaal verbogen  :'(
Hoe ga ik dat uitleggen straks nadat ze de kadootjes van Sinterklaas gevonden heeft en helemaal blij is... :-\ :(
Bah dat doet me echt zeer zeg...  :'(
Door Cizsel
Vanmiddag wat harde woei en onweer hier, verder is het me reuze meegevallen vandaag
De onweer viel hier wel mee, maar mijn vriend reed er op dat moment dwars doorheen.
Hij kwam een beetje stijf van de adrenaline thuis, zo heftig had hij het nog niet eerder meegemaakt op de weg
Hij zei dat hij het idee had dat de bliksem vlakbij was ingeslagen terwijl hij daar reed
De flits en de knal kwamen tegelijk, hij beschreef het als erg heftig onweer met enorm heftige regen
Ik had hem op dat moment aan de telefoon en de verbinding verbrak dus bij die knal, (ik heb niks gehoord, hij was overigens aan het vertellen dat hij laat weg was gekomen omdat hij de parkeerplaats niet af kon vanwege een boom op de weg in LWD)
Hij zei dat dat maar goed was ook dat de verbinding op dat moment verbrak, want hij moest echt even z'n concentratie erbij houden zo erg was het eventjes
En hij beschreef dat hij de bliksem kon proeven!  :o
Ben blij dat hij heel thuis is gekomen een half uurtje later zeg, dat vond ik wel griezelig klinken.
Ik vind onweer op zich best fijn, maar als het te dichtbij komt vind ik het stiekem wel een beetje eng
Verder nog heerlijk met de hondjes gewandeld door een hagelbui en we hebben inderdaad ook natte sneeuw gehad hier
Verder viel het hier in Groningen reuze mee
Laatst gewijzigd door Cizsel op vr 06 dec 2013, 03:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Cizsel
Kim_S schreef: Manlief komt net thuis, en vertelt dat er wéér een mega groot gat in het dak zit  :-X
Hoe ga ik dat uitleggen straks nadat ze de kadootjes van Sinterklaas gevonden heeft en helemaal blij is... :-\ :(
Oh wat naar
Sterkte met alle schade, dat is echt niet tof
Misschien proberen om het slechte nieuws te vertellen vóórdat ze de cadeautjes vindt?
Dan wordt het verdriet om de trampoline misschien een beetje gedrukt door de leuke cadeautjes
Door EliScooby
Woeiiii, The Christmas Station aan en dan sneeuwbui is wel mooi hoor. Zoals Freddie zingt: Thank God it's Christmas :biggrin2:
Door Angelique
Kim_S schreef: Manlief komt net thuis, en vertelt dat er wéér een mega groot gat in het dak zit  :-X
He shit Kim  :(
Door koekje
Heh bah.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door