Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Inge en Bono
eelke schreef: Arme sinterklaas  :-\
Die zit vast nog veilig in de cel; werd vanochtend door een politieauto afgevoerd, zag ik uit 't raam  :o
Door renate1982
Het gaat hier toch best tekeer :-\ van mij mag het wel iets minder. Hopelijk blijven de bomen hierachter staan en me schutting :-X
Kanaal hierachter staat nu al redelijk hoog, dus ben benieuwd wat dat gaat worden...
Door eelke
Inge en Bono schreef: Die zit vast nog veilig in de cel; werd vanochtend door een politieauto afgevoerd, zag ik uit 't raam  :o
Ohh nee! *gaat snel naar de site van het sinterklaasjournaal*
Door Kim_S
ashley schreef: Nee het gaat in duitsland sneeuwen, hier is het boven 0 en gaat het regenen zeggen ze  ::)
Nou lekker dan, krijgen we hier ook nog sneeuw  >:(
Door Angelique
Het begint hier nou toch wel door te waaien. Kippen zijn zelf maar het hok ingegaan  :biggrin2: Schuttingen staan gesjord...losse zooi opgeruimd...op hoop van zegen dan maar  :)
Door Kim_S
Angelique schreef: Het begint hier nou toch wel door te waaien. Kippen zijn zelf maar het hok ingegaan  :biggrin2: Schuttingen staan gesjord...losse zooi opgeruimd...op hoop van zegen dan maar  :)
:wavecry:
Door Angelique
*Dorothea* schreef: TV NH zendt live uit vanaf het strand, Patsy zit aan de buis gekluisterd.  :biggrin2:
Linkje?
Door Angelique
*Dorothea* schreef: Heb je geen regionale zenders op de tv?
Oh jawel, maar die staat nu niet aan.
Door Inge en Bono
eelke schreef: Ohh nee! *gaat snel naar de site van het sinterklaasjournaal*
  :-\ Afbeelding
Afbeelding
En toen waren ze weg, ik kon ze niet meer tegenhouden.....  :'(
Door Els&Flow
Het is hier al lekker donker, zit met de lampen aan en het waait al stevig. Het was vanmorgen een interessante wandeling tegen de wind in op het strand, we zaten bijna in Katwijk. :biggrin2: Planten net maar even in veiligheid gesteld in de schuur, die stuiterden al door de tuin heen, ben benieuwd wat we nog gaan krijgen.
Door Jantina
Vindt t wel gezellig hoor, lekker stoofvlees staat te sudderen, ga zo vast m'n kerstspullen uitzoeken, morgen boompje in huis, regen op de ramen, woei die door de schoorsteen klinkt, bakje winterglow thee erbij: ik hou d'r wel van.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door