Ook al zitten daarin geen conserveringsmiddellen, kleur-& smaakstoffen en vlees geschikt voor menselijke consumptie...... ???

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Anneke V schreef: Maar dat is het juist, deze producten gaan er prat op dat er geen anti-oxidanten, kleur-&smaakstoffen enz inzitten... ??? En dat ze voor 90% vlees of vis bevatten..... ???
Liegen ze dan??
Of bedoel je gewoon dat het niet goed is voor hun omdat het "doodgekookt" is... ??? ??? ???
Ons probleem is onze kattin, ze is 5 jaar & is nog altijd niet overtuigd van haar "barfmaaltijd" Ze eet er wat van (2-3 hapjes) & that's it..... Dan blijft ze janken & vragen naar iets anders....
Als ze dan eens Gourmet of andere blikvoeding ertussen gemengd krijgt, wordt ze wild & eet dit er tussenuit... Ze was wel al aan de "bolle"kant van al haar "brolvoeding" van de gekende merken, maar nu is ze fel vermagerd
Daarom heb ik voor de katten droogvoeder & een paar blikjes van dit merk gekocht zodat ze af & toe dit kunnen eten ....???
Anneke V schreef: Maar dat is het juist, deze producten gaan er prat op dat er geen anti-oxidanten, kleur-&smaakstoffen enz inzitten...Ze voegen ze niet toe, dat is wat anders. De rotzooi kan dan wel in de grondstoffen zitten.
Ollie schreef: Tja.. Jesse zit tegenwoordig ook aan het blikvoerJa als hij verder niet wil eten zul je wat moeten he, het is een kat tenslotte![]()
sylvia schreef: Ja als hij verder niet wil eten zul je wat moeten he, het is een kat tenslotteIk had er vanmorgen wat konijn door gemengd
Ollie schreef: Ik had er vanmorgen wat konijn door gemengdhier lusten ze ook geen konijn hoorhoeft meneer niet
![]()
sylvia schreef: hier lusten ze ook geen konijn hoorNee? O?
Ollie schreef: Ik had er vanmorgen wat konijn door gemengdHier zijn ze ook niet dol op wild: haas en konijn hoef ik niet mee aan te komen.hoeft meneer niet
![]()
Kefraya schreef: Hier zijn ze ook niet dol op wild: haas en konijn hoef ik niet mee aan te komen.Als ik er rund door heen doe, hoeft hij het ook niet
sylvia schreef:Er staat meestal dat de eiwitbron voor 90% uit kip/vis oid bestaat. DAT is dus heel wat anders.
En 90% vlees of vis , in brok of blik, dat moet ik zien, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, in de brok is het zelfs onmogelijk.