Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Bernie schreef: Wil je een eerlijk antwoord of een lief antwoord? :biggrin2:
:biggrin2:

Ik zag allemaal bakfietsen en er was 1 waar wel 4 jong in zouden passen. En dan ook nog 1 achterop. En toen schrok ik van mezelf.
Door Kim_S
koekje schreef: :biggrin2:

Ik zag allemaal bakfietsen en er was 1 waar wel 4 jong in zouden passen. En dan ook nog 1 achterop. En toen schrok ik van mezelf.
Iets minder Grefo Teunie lezen?  :biggrin2:
Door koekje
Kim_S schreef: Iets minder Grefo Teunie lezen?  :biggrin2:
;D

Meneer koekje werkt geregeld voor het bedrijf waar ook meneer Teunie werkt  8)
Toen hij eens zei dat meneer Teunie zo'n blije grevo is, zei ik dat het door zn religieuze achtergrond kwam. Dat het daar iedere zondag verplicht vozen is; moet van de dominee.
Hij had er wel oren naar. Totdat ik er ook bijvertelde dat anticonceptie uit den boze is.
Door Kim_S
koekje schreef: ;D

Meneer koekje werkt geregeld voor het bedrijf waar ook meneer Teunie werkt  8)
Toen hij eens zei dat meneer Teunie zo'n blije grevo is, zei ik dat het door zn religieuze achtergrond kwam. Dat het daar iedere zondag verplicht vozen is; moet van de dominee.
Hij had er wel oren naar. Totdat ik er ook bijvertelde dat anticonceptie uit den boze is.
*Meneer S gaat zich acuut bekeren, maar bedenkt zich een paar tellen later toch vanwege het gebrek aan anticonceptie*  :biggrin2:

Jeetje, dus meneer Koekje weet gewoon hoe meneer Teunie eruit ziet  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door