Moet ik wel eens kijken hoe ik het zelf ga samen stellen, wat lekker en varieerend genoeg is

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
EllenL schreef: Ik vind 5 dagen best lang hoor, als je alleen maar sapjes doetDaarom doe ik ook geen 7 dagen
Mijn ervaring is (voor zover ik die heb, lol) vooral beginnen met gezonde sapjes / smoothies die je lekker vindt, afwisselen met kleurtjes en op de dag dat je het het zwaarst hebt beginnen met wat lekkers zoals de super detox is dat geloof ik, met bramen, bosbessen, ananassap en yoghurt... of andere smoothie naar keuze.
Neally schreef: Dankjewel, wat een druk mannetje zeg.....Jawel he?![]()
Kaio schreef: Daarom doe ik ook geen 7 dagenIk doe als ik zelf bedenk minstens 2 sapjes met avocado (of iets met frambozen, bessen, ...) en mijn sos is ook altijd een avocado, vult voor mijn gevoel beter dat een appel bijv. en ik hou niet van banaan, dus die valt sowieso af als sos
Ik moet ze eens opzoeken, ik vind sapjes met advocado altijd wel vullende, en vind de berry banana dan ook een welkome afwisseling, die doe ik zeker.
Super detox, hmm ff opzoeken, maak hem zowieso met amandelmelk.
Ik heb zo'n fijn lichaam dat ik niet van tevoren weet wannneer ik het het zwaarts heb, ik kan plots last hebben van moeheid, en die blijft meestal de hele dagHeb er vandaag ook last van en dan krijg ik hongerrrrr. (alleen weet ik nu dat dan meer eten niet helpt, moe blijf ik toch en krijg er alleen meer kilo's van dus maaar houtje bijten dan)
Dus ik denk dat ik zowiezo iedere dag een zwaarder sapje doe (banaan of advocado) en wat banaan sos achter de hand hou
EllenL schreef: Jawel he?Waar vind ik het recept van die champignonsoep?![]()
Ik doe als ik zelf bedenk minstens 2 sapjes met avocado (of iets met frambozen, bessen, ...) en mijn sos is ook altijd een avocado, vult voor mijn gevoel beter dat een appel bijv. en ik hou niet van banaan, dus die valt sowieso af als sosMaar avocado doormidden, beetje citroen over uitknijpen, wat verse peper, en het lijkt veel meer op een maaltijd dan een banaan kan ik me zo voorstellen!
Ik ga nu lekker champignonsoep maken... die vind ik zooooo lekker!!![]()
hannabelgje schreef: Champignonsoep:Klinkt heel lekker. Is ie van Jason Vale?
Kleine rode ui
250 gram champignons
2 tenen knoflook
Half bakje creme fraiche (mager)
Groentenbouillontablet
In pan met olijfolie champignons, ui en knoflook 15 minuutjes zweten.
Tablet oplossen in 600 ml water
Erbij doen nog 15 minuten zachtjes koken.
Creme fraiche erbij, nlender erdoor en klaar.