Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Lizzy schreef: Pffff.... hoe laat verwacht je hem terug?
geen idee want het is open spreekuur van 19.00 tot 19.30, maar omdat ze echt de tijd nemen kan het nogal eens uitlopen, ik ben ook wel eens pas om 21.00 thuis geweest.
ze is ook gelijk voor controle voor dr oogjes en oren, die door de oogdruppels en de speciacare echt helemaal opgeknapt zijn, het zal nooit helemaal perfect worden, maar het is zeker 100% beter geworden daardoor. :D
ok erik heeft me net gebeld.
hij komt nu naar huis toe.

de oren en ogen waren goed :D

nu dr mond, nee geen ontsteking :-\
ze vond de bek van minx en het tandvlees er verder heeeeel erg mooi uit zien. :-\

maar ze heeft zalf gekregen voor dr voetjes :o ???
ok dat dacht ik dus, maar het lijkt erop dat minx dr voetjes te veel wast(doet ze volgens mij niet meer, maar ja wat doet ze als ik er niet bij ben :-\)
daardoor is een gedeelte van dr lip helemaal schraal en lelijk, waarschijnlijk bloed dat daarom.

ze hoopt dat dat het is en dat t over paar dagen over is, ander moet ik terug komen want dan ziet het niet goed eruit dan denkt ze aan iets veel ergers. :-\ :(

als erik er zo is zal ik m helemaal uithoren, ik weet nu niet of ik blij moet zijn :( :-\

het goed nieuws is wel hij heeft betaald ;D :P(even lollig bedoeld in mn spanning)
Laatst gewijzigd door danielle1980 op ma 14 mar 2005, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door danielle1980
nou erik is dus terug met minx en hij heeft t me uitgelegt.
minx vond het niet leuk bij de da :(
normaal is ze erg blij. :-\
in dr mond dus echt niets te vinden.
een ontsteking niet te vinden.
ze vond juist dat het er helemaal geweldig uit zag.
ik moet dus overdag op afspraak terug komen om haar verder te laten testen, want ze kan niets vinden met het blote oog.

de zalf is om het schrale op dr lip weg te halen, het zou kunnen dat t een beetje bloed af en toe,
maar niet waarschijnlijk dat het dus daarvan komt. :(

ik ga zo snel mogelijk een afspraak maken om haar verder te laten onderzoeken.

ik ben er niet geruster op geworden.
Lupa schreef: ik zou toch naar een andere DA gaan en proberen heel goed je hond in de gaten te houden, want het moet toch mogenlijk zijn dat je ziet waar het bloed vandan komt??
de da die ik heb ben ik echt heel tevreden over.
ze is super met minx.
en ik vind dat ze er best veel verstand van heeft.
ze wil ook verder onderzoeken daarom gaat ik zeker terug.
het bloed is eigenlijk alleen als ze slaapt, dus is moeilijk te vinden. :(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door