Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Hoeveel appelmoes zou ik nodig hebben om mee toe te komen deze hongerwinter?Ze voorspellen al sneeuw de 23e. Als je dan elke dag een pot appelmoes wilt eten heb je denk ik tot Maart (14 weken x 7 = ) 98 potten nodig om deze hongerwinter door te komen.
Kim_S schreef: Knollie gaat redelijk. Lief dat jullie er naar vragenDat is fijn om te horen, hopelijk knapt ze nog verder op dit weekend.
Koorts is wat gezakt, nog wel diarree. Ze eet en drinkt redelijk, en ze is nog heel zwak op de beentjes. En hartstikke mager, tis echt geen gezicht
Ik hoop dat het morgen weer een stukje beter gaat, pfffff maak me zo'n zorgen...
Denk dat ik zo maar eens probeer te slapen.
Mandarijn schreef: Dat is fijn om te horen, hopelijk knapt ze nog verder op dit weekend.Als het morgenvroeg weer iets beter gaat denk ik dat we het ergste weer gehad hebben. Als dat niet zo is dan gaan de alarmbellen hier weer af, en mag meneer de paardendokter weer langskomen.
Mandarijn schreef: Ze voorspellen al sneeuw de 23e. Als je dan elke dag een pot appelmoes wilt eten heb je denk ik tot Maart (14 weken x 7 = ) 98 potten nodig om deze hongerwinter door te komen.Koekje doe er nog maar 60 appelmoes potten bij, want Maart roert zijn staart en April doet wat ie wil. En bij een horrorwinter zal het weinig goeds zijn.![]()
Mandarijn schreef: Koekje doe er nog maar 60 appelmoes potten bij, want Maart roert zijn stasrt en April doet wat ie wil. En bij een horrorwinter zal het weinig goeds zijn.Maar de maanden daarna maak ik geen appelmoes meer, want dan zijn de appels niet in het seizoen
Dan kom je om 158 potten appelmoes.
koekje schreef: Maar de maanden daarna maak ik geen appelmoes meer, want dan zijn de appels niet in het seizoenOf de appelmoes komt je de oren uit in Januari. En heb je genoeg gehad voor de rest van het jaar. Dan heb je geen extra kast nodig.
Ik geloof dat ik een extra kast voor de appelmoes nodig ga hebben.
Mandarijn schreef: Ik wil graag slapen. Maar door mijn steenkoude voeten kan ik niet in slaap vallen. De ijsklontjes van tenen houden me wakker.Hond omheen vouwen, je hebt er voor iedere voet 1.![]()
koekje schreef: Hond omheen vouwen, je hebt er voor iedere voet 1.Die liggen niet op bed. Zal ze eens gaan halen en als voetenwarmers inzetten. Hopelijk komt er dan weer wat leven in mijn voeten.