Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Heb net de eerste beetjes yoghurt gehad. Dan smaakte prima. Heb andere pijnstillers gekregen voor mijn rug en dat gaat stukken beter. Heb vannacht als een blok geslapen.  Straks hoor ik of ik vandaag naar huis mag. Gisterenavond kregen we nog wel een verrassing, we mogen 6 weken antistolling spuiten, joepie :-X
Dian schreef: Heb net de eerste beetjes yoghurt gehad. Dan smaakte prima. Heb andere pijnstillers gekregen voor mijn rug en dat gaat stukken beter. Heb vannacht als een blok geslapen.  Straks hoor ik of ik vandaag naar huis mag. Gisterenavond kregen we nog wel een verrassing, we mogen 6 weken antistolling spuiten, joepie :-X
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Meid, het is vervelend  maar voor zo'n bikkel als jou zijn die 6 weken met antistolling zo om!  :-*
K&D schreef: Hopelijk mag je straks weer naar huis terug.
En ja, na een operatie is het meestal 6 weken spuiten om trombose te voorkomen. Liever dat dan risico lopen daarop, toch?
Het zijn maar kleine naaldjes. ;)
nee hoor...... t is geen vrijbrief om geen trombose te krijgen... ik heb toen 6 weken gespoten en ondanks dat ik alles deed toch trombose gekregen...
een tip dian..... als je je zelf heb gespoten niet wrijven!! doe je dat wel dan zie je mega blauw
Weer thuis! Hoef nog maar 10 dagen die trombose spuiten te gebruiken. Ze hadden zich vergist in het bmi. Dat was nog gebaseerd op de intake. Inmiddels was ik een aantal kg afgevallen en zat ik net onder de bmi van 50. Dan hoefde die spuiten niet.  Nu is het dus 10 dagen geworden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door